Ei sitten enää ole nöpönuuka suukottelenko vauvaa vai en

• Viestiketjun aloittaja paskamutsi vuodattaa
  • Ensimmäinen viesti
paskamutsi vuodattaa
Tai syötänkö samalla, vai eri lusikalla. :kieh:
Sai sitten vauva suuhunsa romanilapsen tutin.
Arvatkaa vaan, ovatko romanit valveutuneita suuhygienian kanssa! Kun tällä kyseisellä lapsella on hyvä jos edes kenkiä on jalassa.

Tyhmä minä! Tyhmä minä! :headwall:
Minä kun olisin niin halunnut, että edes jälkeläisillä olisi kunnon purukalusto suussansa....

vieras
no on niin ilmiselvä provo etten jaksanut muutakaan. peset reippaasti sen vauvasi hampaat (sitten kun niitä on) ja syötät sille ksylitolia, niin ihan pysyy purukalusto kunnossa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hyi :x oli se kenen tahansa vieraan tutti
Sano kuule muuta!
Ei harjat ja xylitolit ole pelastanut minun suutani. Äitini ja isäni ovat syöttäneet samalla lusikalla ja suukotelleet suoraan suulle.
Onkos ne sun vanhemmat sitten romaneja, vai miksi oli oleellista että juuri romanilapsen tutti pääsi sun lapsen suuhun luiskahtamaan? Vai oisko näin, että kariesta on ihan kaikilla?

ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hyi :x oli se kenen tahansa vieraan tutti
Sano kuule muuta!
Ei harjat ja xylitolit ole pelastanut minun suutani. Äitini ja isäni ovat syöttäneet samalla lusikalla ja suukotelleet suoraan suulle.
Onkos ne sun vanhemmat sitten romaneja, vai miksi oli oleellista että juuri romanilapsen tutti pääsi sun lapsen suuhun luiskahtamaan? Vai oisko näin, että kariesta on ihan kaikilla?
Romanilapsilla ihan varmasti on suuhygienia retuperällä. He kun eivät valistuksista ota vaaria (!) Kyllä se on kuule nähty.
Enkä sillä sanoisi, etteikö jonkun muun kansallisuuden edustajalla olisi kariesta.

vieras
Mun iskällä oli tekarit jo alle 35v ja ihan varmasti suukotteli mua suulle ja syötti samalla lusikalla ja nuoli samasta jätskitötteröstä, hampaat pestiin aamuin illoin mukisematta, eikä yhtään reikää oo hampaissa!
Ollaan kyllä ihan valtaväestön edustajia ;)

Ja hei! Pidä parempaa huolta mukulastas, ettei joudu tekemisiin romanilasten kanssa ;)

???
no sä et varmaan anna lapsesi leikkiä lastenneuvolan ja terveyskeskuksen leluilla ja missään hoitopaikassakin varmaan leikkiminen kiellettyä sitten.. nehän on melkosia bakteeeripesiä, mutta se on vain elämää...

vieras
Tiesitkö muuten ap, että romanit ovat hyvin tarkkoja siisteydestä. Heillä tuo siisteys korostuu todella voimakkasti, joten voipi olla että sen romanilapsen suukin on paljon puhtaampi kuin oman lapsesi =)

siili
Nehän ne vasta tarkkojan onkin suuhygienian kanssa. Olen ravintolassa töissä ja meillä asioivat romanit puhdistavat ruokailuväineet tarkasti servetillä ennen syöntiä ja pyytävät usein laisin tilalta kertismukia.

Yhteistyössä