Ei sitte yhtään surkeampaa euroviisu-edustajaa löytynyt?

  • Viestiketjun aloittaja UMK=vitsi
  • Ensimmäinen viesti
"qwerty"
Pienen marginaalin musiikkia, vieläpä aika mitäänsanomatonta sellaista. Floppaa täysin kisassa, jossa tämäntyyppisellä musiikilla on ennenkin pyyhitty lattioita.

Suomeksi, kasa paskaa.
 
ja pöh
Huoh, kunpa jotkut ymmärtäisivät musiikista jotain ennen kuin väittävät älyttömyyksiä. Ehkä joku typerä euroviisurenkutus ois ollut tässä huutelevien mieleen.
 
hgff
Varmasti onkin pa*kaa paketissa!:kieh:

Mä en enää umk:a kattele. Olen vieläkin vihanen viimevuoden valinnasta.:D
Olin niin pöyristynyt kun kansa valitsi Kristan, Miken sijaan!

Tän biisin olis pitäny olla edustamassa Suomea!
https://www.youtube.com/watch?v=tqdNy-yTl-4
Olen ihan samaa mieltä, kiva näpsäkkä höpö höpö ralli se Kristan zipale oli, mutta tuolla biisillä oltaisiin oikeasti menestytty.

Tämänvuotinen biisi on niin paska, että en aio katsoa viisuja eipä mua nämä umk ohjelmatkaan ole kiinnostanu yhtään.
 
Ken guru
Alkuperäinen kirjoittaja ja pöh;29523600:
Huoh, kunpa jotkut ymmärtäisivät musiikista jotain ennen kuin väittävät älyttömyyksiä. Ehkä joku typerä euroviisurenkutus ois ollut tässä huutelevien mieleen.
Niillä euroviisurenkutuksilla vaan ne viisut aina voitetaan. Mitä mennä ollenkaan jos lähdetään hakemaan nollapisteitä.
 
m.i.a
Nämä kisat voitetaan joko herkällä ja sielukkaalla balladilla, euroviisurenkutuksella, tai erikoisuudella.

Tämä Suomen pötkylä ei ole mitään näistä, harmaata massaa, joita löytyy tuolta ulkomaailmasta kolmetoista tusinassa.
 
Ken guru
Alkuperäinen kirjoittaja ja pöh;29523614:
Jaa, että Lordin tai Ruotsin Loreenin biisit oli muka euroviisurenkutuksia. Mun mielestä ei, ja yhtä raikas on ja yhtä hyvin pärjäävä voi olla tää Softengine
Mun mielestä Lordin viisubiisi oli juuri euroviisurenkutusta.
 

Yhteistyössä