Ei sitä Trumppia sitten millään saada oikeuden eteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
TERO PEKKA SUVAKKI
Mä myönnän, että mä oon vaan huojentunut kun tämä näytelmä on tältä osin ohi. Itte toisaalta unohtaisin Trumpin ihan mielellä, mutta sitten taas toisaalta olen sitä mieltä, että hänet pitäisi teoistaan saada vastuuseen.

Mutta tämä juttu on täysin poliittinen. Jos rebut päättää hylätä Trumpin ja tuon kuvion, hän voi saada syytteen. Itte en tähän kuitenkaan usko. Luulen, että haluavat vaan pitää mahdollisimman paljon äänestäjiä tuomitsematta häntä. Jos rebut lähtee jahtaamaan Trumpia, siitä voi olla heidän kannatukselle pahoja seuraksia.

Minä olen demokraatti, mutta kelpuutan republikaanit vastustajiksi "vanhoilla säännöillä". Sekin oli aikamoista lokakampanjaa sun muuta puolin ja toisin, mutta kyllä tää Trumpin aikana nousi ihan jollekkin toiselle tasolle.
 
vierailija
Ehkäpä Trump olikin hyväksi demokraateille, demokratialle ja ilmastonmuutoksen vastaiselle taistelulle. OK, kansa jakautui entistä pahemmin. Mutta kuitenkin aiheuttaen hajaannusta rebuissa, saattaa antaa demokraateille vallan avaimet vuosikymmeniksi. Se taas tietää ilmastonmuutoksen kannalta jotain toivoa.

Miksei muuten voi olla arvokonservatiivi ja ilmastonmuutokseen järkevästi suhtautuva? Suurin osa demokraateista ei ole mitään ilmastohihhuleita, vaan nimenomaan talouden ja teknologian kautta ongelmaa lähestyviä.

Trump-kultti jää elämään, mutta en usko, että se on enää ratkaiseva voima. Mielenkiintoisinta on tosiaan se, että repiikö vielä Floridasta puoluetta palasiksi vai ei.

Yksi asia muuten kannattaa muistaa Trumpista. Hän ei piittaa pätkääkään mistään arvoista. Kaverihan yritti edetä demokraateissa, mutta kun ei päässyt mihinkään, niin sitten meni sieltä missä aita matalin.
 
vierailija
Miksei muuten voi olla arvokonservatiivi ja ilmastonmuutokseen järkevästi suhtautuva? Suurin osa demokraateista ei ole mitään ilmastohihhuleita, vaan nimenomaan talouden ja teknologian kautta ongelmaa lähestyviä.
Puhutaan kuitenkin porukasta joka uskoo mitä uskomattomimpiin tarinoihin mm. kreationismista, maapallon litteydestä, QAnonista, mikrosirurokotteista, pedofiiliorgioista Marsissa, 5G:stä, juutalaisista vamppyyreistä ym. Siinä hörhösopassa "ilmastonmuutoskriittisyys" on ehkä yksi vähiten hulluista ajatuksista, niin hullua kuin se onkin.

Yksi asia muuten kannattaa muistaa Trumpista. Hän ei piittaa pätkääkään mistään arvoista. Kaverihan yritti edetä demokraateissa, mutta kun ei päässyt mihinkään, niin sitten meni sieltä missä aita matalin.
Jep ja tämä nähtiin myös siinä miten Trump heitti kaikki Capitolin vallankaappausyrityksessä olleet tukijansa rekan alle. Ja nämä tukijat nyt tuntevat olonsa "petetyiksi". Ei voi olla ihminen mikään penaalin terävin kynä jos pitää Trumpia lähtökohtaisesti luotettavana ihmisenä. Kaikki oli ennaltanähtävissä jo vuosia aiemmin.
 
No tämä on se nykyinen malli, jonka mukaan edetään. Meillä ei Haavistoa tai Al-Taeeta saatu oikeuden eteen, Yhdysvalloissa ei Trumpia.
 

Yhteistyössä