ei sit tänäänkään kukaan soitellut hoitopaikasta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
huoh, työt alkoi 14pv ja viikkoa aiemmin pistin hakemuksen menemään, no, oltais saatu siitä parissa viikossa pph:lle paikka, mut tää täti olis jääny heti sairaslomalle, niin sanoin et jos odotellaan sit "kunnon" paikkaa kun mummi pystyy nyt auttamaan ja mulla vielä kotihoidontuki aikaa ens keskiviikkoon kun Neiti täyttää sen 3v..

torstaiksi siis pitäis olla hoitopaikka, mut eipä kuulu eikä näy :kieh:

no, onneks meillä tosiaan on tuo mummi joka hoitaa, mut silti..

pitääkin sinne soittaa ja kysellä perään et missäs vaiheessa tilanne mahtaa olla..

joopa joo..ei kuulemma ole koko kaupungissa vapaita paikkoja :headwall:
alko selittelemään et 4kk kestää kun kerran on jo joku hoitopaikka kun vain työllistyneelle työttömälle se 2 viikon aika pitää lain mukaan paikkansa..

voi jösses taas :kieh:

no, sain onneks selitettyä asian taas ja se jätti sille asiaa hoitavalle lapun et se sit soittaa mulle maanantaina..

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
Missä oiken asutte kun on noin pitkä jono ?

riihimäellä..täällä on tosi huono tilanne..yks päiväkoti on rakenteilla, mut sekin on jo täys :D

tänne tulee kokoajan lisää tontteja ja asukkaita, mut päiväkodit ja koulut on nyt jo täynnä,saa nähdä koska oikeasti alkaa joku huomaamaan, et jotain tarttis tehdä ennen ku lisää tontteja aletaan myymään :headwall:

Kui sä vasta viikko ennen töiden alkua hakemuksen laitoit?
Täällä pitää vakipaikkaan palatessaan hakea 4kk aiemmin ja jos työtön työllistyy, hoitopaikka pitää löytyä parissa viikossa. Itse kouluun hakiessani hain heti samantien lapsille myös hoitopaikat. Näin ne paikat olivat jo "jemmassa" vaikkei vielä ollut tietoa pääsenkö kouluun.

Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Täällä pitää vakipaikkaan palatessaan hakea 4kk aiemmin ja jos työtön työllistyy, hoitopaikka pitää löytyä parissa viikossa. Itse kouluun hakiessani hain heti samantien lapsille myös hoitopaikat. Näin ne paikat olivat jo "jemmassa" vaikkei vielä ollut tietoa pääsenkö kouluun.

siks ku en tiennyt ennen ku viikkoa ennen töiden alkamisesta koko työpaikasta :D

tuli tällainen äkkilähtö työelämään :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:

Kaikilla ei ole vakipaikkaa minne palata vaan saattavat etsiä töitä hoitovapaallakin :)

Yhteistyössä