Ei seksille...

  • Viestiketjun aloittaja heah
  • Ensimmäinen viesti
heah
Hmm tässä oikeasti muutama kysymys johon haluaisin vastauksen.

Eli miksi miehet ihmettelevät jos nainen ei anna seksiä kun
a) nainen ei saa orgasmia seksin aikana?
b)mies ei yritäkään tuottaa naiselle orgasmia?
c)nainti tuntuu siltä kuin liha liikkuisi sisällä ja jos tuntuukin hyvältä niin ei tule loppuhuipennusta?

Ja sitten miehet, haluaisitteko itse seksiä jos seksi tuntuisi tuolta teidän mielestänne?
Joten älkää räppäkäpälä ukot ihmetelkö vaan toimikaa....
 
Tarja
Niinpä. Miksi miehet haluavat seksiä jos selvästikin nainen ei halua. Kiihottuvatko he ajatuksesta että maataanpa nyt naisen kans puoliväkisin kun ei se näytä nauttivan. Aah, ihanaa...
 
Orkku-Orava
Naisen orgasmi tai orgasmittomuus ei ole vain miehen vika. Paljon useammin se on kiinni naisen omasta fysiologiasta tai psyykestä. Toiset saa, toiset ei.

Jos sinä et saa, niin omahan on vikasi. Joko edellämainituista syistä tai sitten kukaan mies ei vaivaudu sinua tyydyttämään. Miksiköhän? Voisi myös kysyä, miksi raahaat räppäkäpälä ukkoja sänkyysi?

 
Milla
Pakko protestoida! Edellinen mieheni ei todellakaan osanut tyydyttää naistaan,pano oli keskimäärin 3 työntöä.Olen erittäin seksuaalinen ihminen ja eihän siinä jäänyt kuin paha mieli joka kerta ja seksi halut hävisivät totaalisesti. Enkä tosiaan maannut kuin lahna ja yritin kaikkea yllättävääkin mutta tiesin että sillä tavalla hän saa vielä nopammin.

Yritin kyllä keskustella ja selittää mutta ei mitään muutosta!En 13 vuodessa saanut yhtään orgasmia ei lähellekään ja olin jo asennoitunut että minä en sitä koskaan saakaan.

Tapasin nykyiseni ja huh-huh,enpä tosiaan tiennyt että moisia miehiä on olemassakaan.En tietenkään saanut orgasmia ekoilla kerroilla mutta tiesin heti että tulen saamaan! Nyt olemme olleet 5 vuotta yhdessä ja erittäin onnellisena voin sanoa, että ei ole rakastelu kertaa ettenkö saa 1-3 orgasmia joka kerta. Enkä ilman sitä ihanaa tunnetta haluaisi edes elää enää.
 
vfawB
Orkku oravalle... Se että sinä harrastat seksiä ainoastaan kun haluat siittää lapsia niin olet täysin kykenemätön vastaamaan tähän sarjaan kysymyksiä.

Ja en siis kysy asiaa siksi että itselläni olisi tällä hetkellä räppäkäpälä mies vaan silkasta uteliaisuudesta. Haluan tietää miksi miehet käyttäytyvät näin? Mikä heidät saa uskomaan että nainen nauttii orgasmittomasta elämästä? Ja ennen kaikkea nauttisivatko miehet siitä.
 
Inhorealisti
Älä usko kaikkea lukemaasi.

Harvassa on mies, joka ei haluaisi naistaan tyydyttää. Miksi ihmeessä joku olisi niin itsekäs, semminkin kun se pitkässä juoksussa kolahtaa omaan nilkkaan?

Minä uskon, että se johtuu kyvyttömyydestä ja tietämättömyydestä, ei halusta. Tosin yleinen laiskuus ja ajattelemattomuus vaikuttanee tähänkin.

Sinäkin olet varmaan lukenut ja kuullut orgasmia feikkaavista naisista. Miksi naiset niin tekevät, kun mies ei silloin taatusti opi? Pönkittääkseen miehen itsetuntoa tietenkin.

Edellisen johdosta: On miehen itsetunnolle hyväksi, jos pystyy naisensa tyydyttämään. Miksi nainen ei siis pyri neuvomaan miestään vaan tyytyy feikkaamaan? Yleistä laiskuuttaan ja ajattelemattomuuttaan?
 
Lee
Minä olen saanut orgasmin yhdynnässä vain yhden ja ainoan kerran. Enpä ole siitä suurta numeroa tehnyt vaan hyväksynyt olevani ilmeisestikin anatomisesti ja/tai psyykkisesti siihen vielä kykenemätön. Korvaan sen hyvällä ja ""tuntuvalla"" seksillä. Seksikumppanille olen kertonut, etten saa, ettei hän ota sitä mitenkään loukkauksena..
 

Yhteistyössä