Ei seksiä piiitkään aikaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onko pakko, jos ei tee mieli...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onko pakko, jos ei tee mieli...

Vieras
Pääsette kaikki sanomaan, että kohta miehesi vaihtaa naista.

Olen raskaana, ja meillä ei ole ollut seksiä missään muodossa koko raskausaikana... eli noin viiteen kuukauteen. Ei vain tee mieli, ei huvita...

Niin ...ja sitä ennen ihan ok seksielämä. Alkaa tulla itselle paineita tästä. Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Muuten kaikki ok.

seksittömyys kasvattaa luonnetta..

eipä meilläkään raskausainaka oo hirveesti ollu seksiä tai muutakaan seksuaalista toimintaa. Ei tällä kertaa eikä aiemminkaan ja kyllä toi mies on rinnalla pysyny. *hymy* meillä on ollu myös muuten ajoittain pitkiä kausia, kun mun ei vaan oo tehny mieli, joten oon yrittäny motivoida itteeni, mutta jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta turha sitä on alkaa väkinsinkään itteensä siihen pakottaan.

Alkuperäinen kirjoittaja tulia:
seksittömyys kasvattaa luonnetta..

eipä meilläkään raskausainaka oo hirveesti ollu seksiä tai muutakaan seksuaalista toimintaa. Ei tällä kertaa eikä aiemminkaan ja kyllä toi mies on rinnalla pysyny. *hymy* meillä on ollu myös muuten ajoittain pitkiä kausia, kun mun ei vaan oo tehny mieli, joten oon yrittäny motivoida itteeni, mutta jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta turha sitä on alkaa väkinsinkään itteensä siihen pakottaan.

samoin meillä, ei ollu raskauden aikana eikä nyt kun lapset on pieniä. eihän se seksi ollut alunperinkään syy miksi perustettiin perhe vaikka seksiä kovasti harrastettiin ennen lapsia.

kiitoksia vastauksista, sitä vaan yrittää miettiä ehkä liikaakin toisen näkökulmasta, vaikka on tästä keskusteluja käyty...hellyyttä ja läheisyyttä kaipaan sitäkin enemmän, jotenkin vaan ei nyt pysty, enkä osaa sitä sen tarkemmin eritellä..

Alkuperäinen kirjoittaja Huithapeli:
Oho! Ja meillä oli just päinvastoin. Seksiä oli ja paljon! :heart:

aika tyhmää tulla tähän ketjuun se ilmoittamaan. vähän toivois et ois empatiakykyä.

mut asiaan. meil on kans niiku ap:llä on ja mulla la on kuukauden kuluttua. seksiä on ollut tässä viimesten kuukausien aikana muistaakseni 4 kertaa .alkuun muakin ahdisti kun ei vaan yhtään kiinnostanut, mut sit puhuin mieheni kans ja hänkin sanoi et voidaan jättää ne jutut tauolle ja ollaan sit muuten vaan kyllä hellitelty ja halailtu,pussailtu jne. kyllä tähän tottuu ja antaa vaan itselleen "anteeks".normaalia on. se mua vähän jänskittää, että miten sit ku muksu on syntynyt, että palautuuko ne halut ja se puoli elämästä millaisena. mut sen näkee sitten =)

tsemppiä. ja onnea odotukseen!

Miellä oli seksiä tasan kaksi kertaa raskausaikana, sen kylläkin meidän tapauksessa päätti mies! Itse olisin halunnut vaikka kaksi kertaa päivässä, mutta en halunnut miestä kuitenkaan painostaa.

Mulla sama juttu. Siis ei vaan tee mieli. :o Ja reilu 3 kuukautta olis vielä synnytykseen. Jotenkin ajattelen liikaa vaan vauvaa, siis ei mitään että sitä sattuis mutta yleisesti kun se vauva on vaan mielessä koko ajan. Ja mä haluisin vaan hellyyttä ja halia mutta muuta en kaipaa. Jotenkin seksi on niin "vaivalloista" tän mahan kanssa eikä kunto riitä. :ashamed: Onneks mies on ollut ymmärtäväinen, mutta miten kauan jaksaa olla. :| Varsinkin kun tää jatkuu vielä aika pitkään varmaan vielä synnytyksen jälkeenkin. Olen miettinyt että onko tää haluttomuus sit enempi sellaisten vaiva jotka odottaa esikoistaan, kun ei tiedä vielä tavallaan mitä on edessä sitten kun vauva on syntynyt -niin miettii sitä vaan jatkuvasti.

Yhteistyössä