ei seksi kiinnosta pätkääkään

• Viestiketjun aloittaja sannamaaria
  • Ensimmäinen viesti
sannamaaria
Olen muuten onnellisesti naimisissa, mutta emme harrasta mieheni kanssa seksiä. ei kiinnosta tippaakaan, on kaikkea kivaa muutakin tekemistä kokoajan. Olen välillä yrittänyt keskustella asiasta miehelleni, mutta aika lailla sama ku puhuisin lego-ukkelille. Hän kyllä haluaisi muutoksen asiaan, mutta ei ole valmis tekemään sen eteen mitään! Tämänkin olen sanonut miehelleni koko yhteiselomme alusta lähtien, että ei nainen (ainakaan minä) syty kuin tulitikku, täytyy vähän jaksaa helliä ja kehua häntä, halia ja sitten pikkuhiljaa alkaa jo tekemmänkin mieli. Ei koskaan ole yrittänyt vaikka tietää että sitten saisi seksiä! Onko miehet täysiä taukkeja, tietävät käyttöohjeet, mutta eivät toimi niiden mukaan ja sitten ovat möksistä kun homma ei toimi????

niin samanlainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2007 klo 15:01 sannamaaria kirjoitti:
Olen muuten onnellisesti naimisissa, mutta emme harrasta mieheni kanssa seksiä. ei kiinnosta tippaakaan, on kaikkea kivaa muutakin tekemistä kokoajan. Olen välillä yrittänyt keskustella asiasta miehelleni, mutta aika lailla sama ku puhuisin lego-ukkelille. Hän kyllä haluaisi muutoksen asiaan, mutta ei ole valmis tekemään sen eteen mitään! Tämänkin olen sanonut miehelleni koko yhteiselomme alusta lähtien, että ei nainen (ainakaan minä) syty kuin tulitikku, täytyy vähän jaksaa helliä ja kehua häntä, halia ja sitten pikkuhiljaa alkaa jo tekemmänkin mieli. Ei koskaan ole yrittänyt vaikka tietää että sitten saisi seksiä! Onko miehet täysiä taukkeja, tietävät käyttöohjeet, mutta eivät toimi niiden mukaan ja sitten ovat möksistä kun homma ei toimi????
ei nainen (ainakaan minä) syty kuin tulitikku, täytyy vähän jaksaa helliä ja kehua häntä, halia ja sitten pikkuhiljaa alkaa jo tekemmänkin mieli. Ei koskaan ole yrittänyt vaikka tietää että sitten saisi seksiä! Onko miehet täysiä taukkeja, tietävät käyttöohjeet, mutta eivät toimi niiden mukaan ja sitten ovat möksistä kun homma ei toimi????
:p

Althaea
En kyllä tajua mikä siinä on joillekin miehille niin vaikeaa sitä hellyyttä osoittaa, etenkin jos nainen kerta ihan suoraan sanoo tarvitsevansa muunkinlaista hellyytä kuin sitä millä kerjätään seksiä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2007 klo 22:47 Althaea kirjoitti:
En kyllä tajua mikä siinä on joillekin miehille niin vaikeaa sitä hellyyttä osoittaa, etenkin jos nainen kerta ihan suoraan sanoo tarvitsevansa muunkinlaista hellyytä kuin sitä millä kerjätään seksiä.
Sanoiskos että ei pelkästään saa olla odottava osapuoli :saint: :saint:
Kyllä aina on hyvä jos nainenkin muistaa että se jörököllillikin kaipaa muutakin hellyyttä kuin seksi, vaikkakin osalle se on ehdollista muun hellyyden osoittamisen määrän suhteen :hug:
:hug: :hug: näillä se lisääntyy :hug: :hug:

alabama
Oi voi.. :hug:
Meillä välillä jaksoja kun toista ei kiinnosta tippaakaan mutta kyllä se on aina yleensä lutviutunut..Luotetaan sinunkin tapauksessasi siihen,kun kerran rakkauttakin on. :heart:

Yhteistyössä