Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan tyhmä joka maksaa...*Purnausta huuto.netistä*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hamns
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hamns

Vieras
Olen jo jokusen vuoden huudellut huuto.netistä vaatteita, koruja sun muuta.
Nyt tuli loppu ainakin lastenvaatteiden huuteluun.

Ei se tosiaan ole tyhmä joka pyytää, vaan tyhmä joka maksaa, mutta siellä myyjät, kertokaas; Miksi myytte käytettyä vaatetta kalliimmalla kuin kaupassa?

Mikä raha-ahneus on iskenyt nyt?
Ja suoraan sanottuna valtaosa vaatteista joutaisi suoraan roskiin, eikä myyntiin. Eihän niitä tarvitse tietty huudella, mutta jos kuvat on hieman epäselvät ja kuvauksessa lukee "uutta vastaava", silloin huutaessani haluan uutta vastaavan!
Nyt on ainakin 3 viimeisintä lähetystä mennyt meillä roskiin suoraan kun on reikiä enemmän kuin laki sallii vaatteissa. Jokaiselta myyjältä vaadin ainakin pientä hyvitystä, 2 ei vastannut ja kolmas sanoi että kuvaus oli oikeudenmukainen. (Uutta vastaava luki ja paidan oli joku kissa raapinut ihan rei´ille. Pah.)

Toinen asia on "Odotan maksua välittömästi, postitan 14 vrk. sisään"- myyjät. Juurikin näin.

Ja kolmas asia. Hupihuutajat. Painukaa vee...

Mikä on hupihuutaja?

Mä en huuda käytettyjä vaatteita IKINÄ, koska kaupasta saa aivan uuden ja jos osaa etsiä ja käy alennusmyynneissä, niin halvalla lähtee.

Oon katsellut, että tajuttoman kalliita hintoja käytetyistä vaatteista huutiksesta. Ikinä en huutais.

Mulla on onneksi aina kaikki kaupat siellä sujuneet moitteettomasti. Tuotteisiin olen yleensä ollut jopa positiivisesti yllättynyt ja itse käytän vain isoja kuvia, joista tavaran kunto näkyy hyvin ja toki lisäksi kerron tuotteesta. Huonoa tavaraa en itse viisti edes vaivautua myyntiin laittaa, ne menee uffan laatikkoon tai kavereille tai roskiin. Harmi, että ap:llä ei ole hommat huutiksessa sujuneet.

Mua ärsyttää toi sama kanssa..toinen on et myydään väljitelmiä aitona tavarana,pitäis olla aito mut aitoustodistusta ei sit löydykkään.. Sit ihmiset jotka kuvittelee kun huudon laittaa 5 sec ennenku kohde sulkeutuu et sillä voittaa ku NE IDIOOTIT EI TAJUA ETTÄ HUUTOKAUPPA JATKUU 5MIN SILLÄ HUUDOLLA. Luen aina eka myyjän palautteen ennenku huudan.

Joku hamuaa jotain ihanaa tuotetta ja maksaa enemmän kuin aikoinaan uudesta. Itsekin maksoin yhdestä velourpuvusta 12,-, vaikka se uutena oli lindexillä 10,-, mutta kun sitä ei muualta enää saanut.

Itselläni ei tuotteissa ikinä hintavarausta. Lähtö n. 1,- vauvanvaatteissa -- usein kuitenkin nousee tosi korkeiksi (esim. retrot ja uusretrot) -- silti aina ostaja tyytyväinen -- 135 positiivista, 0 neutr., 0 neg. Mulla myös kaikki ostaneet on lunastaneet tuotteensa eli noita hupihuutajia ei kyllä juurikaan ole.

Mie olen kanssa saanut muutaman tuotteen joka ei vastaa kuvausta ja ovat olleet suoraan sanottuna roskiskamaa, mutta aina olen myyjän kanssa saanut asian sovittua kyllä.

Samaa mieltä kyllä olen tuosta raha-ahneudesta joidenkin yksittäisten myyjien kohdalla, enemmän se vaan mielestäni heijastuu aikuisten kuin lastenvaatteissa.

Jep, itse huusin äskettäin huutiksesta UUDENVEROISET äitiysfarkut. Joopa, jos jollekulle uudenveroinen tarkoittaa niin haperoksi käytettyjä että kangas on kuin paperia jo :headwall: Harmi kyllä kuvasta sitä ei erottanut että ovatkin satoja kertoja pestyt :(

Mulla on huutonetissä yli 400 kauppaa suuntaan ja toiseen eikä mitään ongelmia. Ennen huutamista katson kuvat tarkkaan ja luen selostukset ja jos epäselvää niin kysyn. Jos kuvauksessa on mielestäni epämääräisesti mainittu jotain "tummentumista" tms. niin kyselen tarkennusta jos asia vaivaa.

Ei ole huonoja kokemuksia vaan oikeastaan iloisia yllätyksiä.

Onneksi asun pääkaupunkiseudulla ja täältä saa ihania vaatteita ja ale-aikaan tajuttoman halvalla ihan kaupoista. Aika paskaa joillakin siellä huutiksessa on myynnissä, eikä kunto pidä paikkaansa.

Minä olen myös saanut erinomaisia vaatteita, varsinkin itselleni. Itse kun olen myynyt, en kyllä ole esim. alkanut laskea jotain kappalehintaa paketille, vaan melkein aina aloittanut 15 eurolla 2,50:n korotuksin ilman hv:tä. Yleensä olen saanut n. kolmekymppiä ja ollut siihen ihan tyytyväinen. Reikäisiä vaatteita en ole koskaan laittanut myyntiin.

Mä en ole ostanu mitään huutiksesta, mutta myyny kyllä. Ja luettelen tarkkaan kaikki viat, jos sellasia on. Tahraiset ja risat vaatteet menee meillä roskiin, rätiksi tai esim. puistokäyttöön - sellasia en kehtais ikinä myydä.
Myymissäni kestovaipoissa on ollut tahroja ja kulumisen mukanaan tuomio juttuja, mutta joka ikisen vian olen luetellut ja laitan yleensä valokuvat, jos esim. tahrasta vaan kuvan saa. Kestovaipoissa tahrat on kuitenkin eri juttu - se ei vaippaa pilaa.

Yhteistyössä