Ei se kahvista luopunien ollutkaan nin vaikeaa kun luulin =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rollolainen

Vieras
Ei ole tullut edes päänsärkyä. Teetä tosin olen juonut sitten kahvin tilalla. NEljä pivää oin juomatta kahvia ja tänään sitten ajattelin et juon aamukahvit. Eis ekahvi ollutkaan nin älyttömän hyvää mitä se enne oli. Kitkerää , vaikka maidon kanssa juonkin.
Olen tykästynyt keisarin morsian teehen :p , mutta aitoa LIPTON-teetä ei mikään voita . muut ei maistu samalle.

Mä en oo koskaan edes oppinut juomaan kahvia mutta teetä menee kyllä paljon. Teetä on kiva juoda, kun siitä voi valita eri makuja mutta kahvin kanssa tuntuu, että kaikki maistuu aina samalle. Keisarin morsian on joo hyvää, samoin uskollinen ystävä ja tiikerin päiväuni, siitä samasta "sarjasta" :)

Mä oon jättäny kahvin max pariin kuppiin/päivä, sillä mun vatsa ei kestä enempää. Ilman aamukahvia on vaan tosi vaikee alottaa päivä, joten ihan ilmankaan en pysty oleen :) Teetä keittelen yleensä töissä ja iltasin kotona.

Mä oon jättäny kahvin max pariin kuppiin/päivä, sillä mun vatsa ei kestä enempää. Ilman aamukahvia on vaan tosi vaikee alottaa päivä, joten ihan ilmankaan en pysty oleen :) Teetä keittelen yleensä töissä ja iltasin kotona.

minäkin luuulin etä se aamukahvista luopuminen on vaikeinta, mutta ei se sitten olutkaan. Te on kumempaa kuin kahvi, vaikka maitoaki laittais joukkoon, siitä voi nauttia kauemmin. =)

minäkin luuulin etä se aamukahvista luopuminen on vaikeinta, mutta ei se sitten olutkaan. Te on kumempaa kuin kahvi, vaikka maitoaki laittais joukkoon, siitä voi nauttia kauemmin. =)

Niin kauan kun ilman oireita voin kahvia juoda, niin pidän kiinni siitä aamukahvista :) Oon opetellu juomaan teen ilman maitoa sokerin kanssa. Ainoostaan ihan perusteen juon mieluummin maidolla.

Juon saludoa ja sitten käyn paskalla. Joskus otan kupin mukaan paskalle ja juon saludoa ja istun paskalla. Perse löysästi laulaa ja saludon aromit hyväilevät makunystyröitä kun paska putoaa perseenreiästä pönttöön loiskahtaen. Huokaisen, nousen ja pyyhin perseeni. Keittiössä odottaa puoli pannua saludoa.

Yhteistyössä