Ei rintojen arkuutta,ei ovista??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hippula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hippula

Vieras
Voiks se olla niin?Siis kun mulla rinnat kipeytyy kierron puolivälin paikkeilla (ovis),mutta nytpä sitten tässä kierrossa ei kipeytyneetkään?Aloinpa sitte miettiä että ovuloinkohan ollenkaan tässä kuussa? Voiko se olla noin.Siis jos rinnat aina kipeytyy oviksesta ja sitten eivät kipeydykään-->ei ovista? Mulla nyt menossa kp 27/25-29,rinnat eivät siis todellakaan kipeytyneetkään oviksen tienoilla,turhaa varmaan toivon että pikku tuhruttelu vois johtua myös raskaudesta,jos ovistakaan ei oo ollu? Epäselvää selostusta,pyydän anteeksi! :) Mulla yleensä tuhru ilmaantuu kp 20 alk. nyt ""vasta"" kp 25 ja siks elinkin jo raskautumisen toivossa,pöh kissanviikset! Mutta sittenpä pukkas tämä tissi-juttu mieleen..Just tietenkin ovuloimaton kierto,kun pupuiltiinkin enemmän kun tarpeeks...voihan räkä!!

Mulla toisinpäin! Eli yleensä rinnat kipeytyy vasta pari päivää ennen menkkojen alkua. Tässä kierrossa kuitenkin kipeytyivät jo kp 15/31 kohdalla ja olleet nyt aristavat jo viidettä päivää.. Eli eletään kp 19/31.

Tosi outoa. Mutta toivotaan parasta, Hippula! :)

Ei ne oireet ihan noin yks yhteen mene. Itsellä on tehty inssejä ja niissä kierroissa on ultrattu ja varmistettu ovis. Joskus rinnat ovat tulleet kipeiksi heti oviksen aikana, joskus viikko sen jälkeen, joskus vasta muutama päivä ennen menkkoja. Kertaakaan en ole raskaana ollut mutta ovulaatio on kyllä aina tapahtunut. Voi kun tämä olisikin noin helppoa, että syy = seuraus, mutta kun ei..

Silläpä just kyselinkin,että EI KAI SE NYT NIIN HELPPOA VOI OLLA!!Tiedän kyllä että se ei mene niin että syy-seuraus...
Mutta turhapa sitä on enää pohtia,kp nyt 1..

Yhteistyössä