ei ratkaisua joka olis hyvä kaikille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dfddffd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dfddffd

Vieras
mies halusi että muutan hänen luokseen. niinpä muutin kaupungista maalle. mutta en viihdy täällä ollenkaan. olen masentunut ja ahdistunut täällä. ei täällä ole mitään minua varten. joka paikkaan on tuskaisen pitkä matka eikä minulla ole edes autoa. olo on kuin olis vankina autiolla saarella. enkä usko että lapsellammekaan ole täällä yhtään sen parempi olla. täällä on paljon enemmän vaaroja ym kuin paikassa missä asuimme ennen. mies ei suostu muuttamaan. on aina alusta asti sanonut ettei muuta minnekään maalta. mun mielestä mies on hieman itsekäs kun niin sanoo. me voimme huonosti jotta mies saa asua siellä missä haluaa jne.

Vaihtoehdot on ne että joko asut ja elät tylsistyneenä ja masentuneena maalla miehen kanssa tai muutat lapsesi kanssa kaupunkiin ilman miestä missä taivas aukeaa.
Seuraavan miehen katsot sitten kaupunkilaisen.

[QUOTE="a.p";24383247]niin no minulla ei ole varaa hankkia autoa ja mies ei piittaa hankkia toista autoa.[/QUOTE]

No jos mies ei tuon vertaa piittaa sun hyvinvoinnista niin ymmärrän hyvin miksi tunnet itsesi siellä noin ahdistuneeksi. Sitten vaihtoehdoksi jää pois muutto.

Yhteistyössä