Ei rakkautta, ei läheisyyttä...

  • Viestiketjun aloittaja Revitty
  • Ensimmäinen viesti
Revitty
Mitä pitäisi tehdä? Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä liki 10v. Meillä on lapsia, alle kouluikäisiä. En muista, että olisin koskaan tuntenut miestäni kohtaan palavaa rakkautta, edes suhteen alussa. Olin toki onnellinen, mutta miehen ongelmat kuitenkin aina söivät rakkauden tunteita. Kyllä, tiesin hänen ongelmistaan jo suhteen alussa, mutta hölmönä tyypilliseen tapaan ajattelin, että kyllä hän muuttuu. Tavallaan on muuttunutkin hiukan, mutta aina toisinaan nämä ongelmat repivät suhdettamme pitkiksi ajoiksi. Vikaa on paljon toki minussakin.

Olemme olleet terapiassa, mutta eipä sekään mitään auta, jos ei itse tee asioille konkreettisesti mitään.

Läheisyyttä ei ole, ainoastaan seksiä silloin tällöin. Ei kosketusta, suukkoja, halauksia... yritin kesälomamme aikana pyytää miestäni kanssani tekemään yhdessä aioita ilman lapsia, mutta ei hän ollut kovin halukas. Jos menen hänen viereensä sohvalle ja haluaisin päästä kainaloon, hän vaikuttaa vaivaantuneelta.

Tilannetta ei helpota se, että olen korviani myöden ihastunut toiseen mieheen...

Mieheni haluaa olla yhdessä lasten takia. Minäkin järjellä ajattelen niin, että se olisi lapsille paras kun olisimme yhdessä, mutta toisaalta tiedän, että miehen ongelmat tulevat tasaisin väliajoin repimään suhdettamme rikki entisestään eikä kaipaamaani läheisyyteen ole tietä.

Mitä teen?!
 

Yhteistyössä