Ei pitäisi mennä nälkäisenä kauppaan :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Hitsi, että osaakin särkeä käsivarsia. Ahneella on paskanen loppu ihan selvästi :D Oli tullut uusiakin luomutuotteita ja löysin vihreitä tomaattejakin, joita huomenna ajattelin säilöä. Kun sain raahattua ostokseni bussista ulos ja busipysäkiltä kotiin, mulla särki niin hirveesti käsiä, ettei pysy edes pieni vihannesveitsi kädessä. Eli tässä sitä nyt nälkäisenä odotellaan, että särky loppuisi :/ Vaan onpahan - maitoja lukuunottamatta - ainakin viideksi päiväksi ruokaa.

Alkuperäinen kirjoittaja cabi777:
tai ajelet pyörällä kauppakassien kanssa niin ei tarvi kantaa :D
En olis tainnnut pysyä pystyssä noiden ostosten kanssa :D Meinasin mennä kasien kanssa taksiasemalle, mutta ajattelin, että kyllähän mä nämä täältä bussillakin raahaan |O

Toinen juttu on, ettei kannata päästää miestä kauppaan. Siis oikeesti sillä ei ollut kuin yhdessä kassissa ruokia kun se tuli. Juu ja kaikki limpparit ym mässyt oli ostamatta. Meillä on huomenna tulossa pojalle synttärivieraita niin pitäs vähän herkkujakin olla. Kuulemma kakku riittää. Mut totuus on kyllä että mieluummin nuo pikkuviikarit popsii poppareita, sipsejä ym pikkupurtavaa kuin kakkua. Viimeksi meni tosi paljon sellaisia pikkupurtavia eli laitoin tikkuihin porkkanaa, juustoa, viinirypäleitä, tomaattia ja kurkkua. Lapset söi niitä tosi mielellään herkkujen päälle.
Juu, minä täällä nälissäni siis riudun...taidan lohkasta hieman tuota voileipäkakkua iltapalaksi :p

Yhteistyössä