Ei pitäis yrittää sellaista, mitä ei osaa *jupinaa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Maalasin tänään keittiön katon ja seinät. Tarkoitus oli maalata seinään pohjavärin päälle vähän tummemmalla sävyllä pesusienellä kuvioita. Jep jep....seinä näyttää nyt lähinnä likaiselta |O |O |O :headwall: :headwall: :headwall: :'( :'( :'(

Onneksi toi toinen väri ei ollut kovin tumma, joten menee uudelleenmaalauksella. Harmittaa vaan, kun olisin päässyt jo laittamaan tavaroita paikoilleen ja nyt meneekin uusiksi koko homma.

Mahtokohan toi meidän keittiön seinä olla silleen sienellä tehty... Useempi vieras kysy, että "onks toi kesken" kun sen näki :D Siinä siis näky se alla oleva valkonen väri ja sit oli tehty päälle harmaalla.
Nyt on maalattu päälle jo.

Myöskin rättiä voi heitellä seinään (ei siis kuukautisrättiä). Vaaleat läntit tummemmalla pohjalla voisivat näyttää paremmalta. Huomaa, että sävyero ei saa olla kovin suuri.

Alkuperäinen kirjoittaja fg:
Hyvä vinkki on ensin pesusienellä ja häivyttää sitten siveltimellä...tosin en tiedä mitä haet hehe.
Mä hain jotain sellaista meksikolaistyylistä epätasaisen väristä seinäpintaa. Noh, yksiväriseksi laitoin ja ihan riittävän hyvä tuokin.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja fg:
Hyvä vinkki on ensin pesusienellä ja häivyttää sitten siveltimellä...tosin en tiedä mitä haet hehe.
Mä hain jotain sellaista meksikolaistyylistä epätasaisen väristä seinäpintaa. Noh, yksiväriseksi laitoin ja ihan riittävän hyvä tuokin.

Mä joskus näin muistaakseni Pirkka-lehdessä erilaasia kivoja maalaustekniikoita. Otin sen lehden talteenkin, mutta se on nyt kyllä todella hyvässä tallessa. :xmas:

Yhteistyössä