Ei pitäis päästää miestä yksin autokaupoille...

• Viestiketjun aloittaja autokuumeisen vaimo
  • Ensimmäinen viesti
autokuumeisen vaimo
Osti sitten tonnin kalliimman pirssin kuin mistä oli puhetta. No, ei toki kysymättä ja mäkin tuon menopelin kyllä olin nähnyt ja koeajanut. Enpä vaan sitten osannut kieltääkään.

Mutta hieno se on, sitä en kiellä :)

vieras
Eihän se tonni paljon ole auton hinnassa, jos nyt tekstistäsi voi päätellä, ettei ihan romusta ole kyse. Mutta miksi miestä ei sitte pitäisi päästää yksin autokaupoille? Hinnan sopivuus kun kuitenkin tarkistettiin sultakin.

koiramäkeläinen
Mäkään en päästä miestä yksinään autokaupoille. Viimeks kun veljensä kanssa kävi, ni ois ostanu semmosen auton, että mä en ois kyennyt edes ajamaan sillä. Onneks toi kotiin näytille ja koeajolle, ni pääsin kokeilemaan. Kuskin penkkiä ei saanut siirrettyä edes niin eteen, että olisin kyennyt painamaan kytkimen pohjaan. Mun ois varmaan pitäny istua ihan penkin etureunassa ja selän taakse kolme tyynyä, ni sit ois onnistunu. Ja mies silti meinasi sitä tosissaan ostaa, ku oli vielä takavetoinen ja semmosesta haaveillu. Mut joutui luopumaan siitä autosta, kun mä en ois sillä ikinä ajanut, ni se ois ollu aika turha ostos.

Yhteistyössä