grrr
ikinä en enää e-pillereitä syö, enkä kyllä koske muuhunkaan hormonaaliseen ehkäisyyn! aina jos olen suhteessa ollessani käynyt lääkärissä tai terveydenhoitajalla, minulle on läntätty käteen pilleriresepti ja sanottu että minun pitää niitä syödä kun kerren olen suhteessa. muutaman kerran olen sitten aloittanut pillereitä syömään, koska tunsin olevani niin vastuuntunnoton ihminen jos en niin tee. ja mitä on seurannut pillereistä...masentuneisuutta, itkuisuutta, raivokohtauksia, aikaansaamattomuutta, huimausta ja iho-ongelmia, näin muutamia mainitakseni. joskus kerroin terveydenhoitajalla näistä sivuvaikutuksista ja muuta kommenttia en saanut kuin, että ""no, sellaista se voi olla"". miksei lääkärit kerro pillereiden mahdollisista haittavaikutuksista vaan ylistävät vain niiden tärkeyttä! no lukeehan noista sivuvaikutuksista pillereiden käyttöohjeissa, mutta kyllä lääkärin pitäisi niistä myös etukäteen sanoa!
luulin jo tulleeni hulluksi..lopulta tajusin, että ehkä pillerit ovatkin syynä oireiluuni ja lopetin käytön. seurauksena tästä elimistöni on aivan sekaisin ja finnejä pukkaa enemmän kuin koskaan ja ne ovat levinneet jo rintakehän ja selän alueillekin. eikä tässä auta muu kuin vain odotella sitä aikaa, että kaikki taas tasaantuu..
pillerit ovat pilanneet monta vuotta elämästäni. tästä lähtien sanon EI pillereille! sanovat muut(lääkärit) mitä sanovat!
luulin jo tulleeni hulluksi..lopulta tajusin, että ehkä pillerit ovatkin syynä oireiluuni ja lopetin käytön. seurauksena tästä elimistöni on aivan sekaisin ja finnejä pukkaa enemmän kuin koskaan ja ne ovat levinneet jo rintakehän ja selän alueillekin. eikä tässä auta muu kuin vain odotella sitä aikaa, että kaikki taas tasaantuu..
pillerit ovat pilanneet monta vuotta elämästäni. tästä lähtien sanon EI pillereille! sanovat muut(lääkärit) mitä sanovat!