Ei paskanliekki:O:O *turhaa joo-o*

kipinäinensääri

Aktiivinen jäsen
21.02.2008
15 468
1
36
Mä nykäsin vahingossa puolet mun kulmakarvoista pois |O |O |O

Ihan kätsyä toi veetin vaha mikä on tuubissa mutta..MITÄ HELVETTIÄ MÄ NYT TEEN :'( :'(
Auttaako oikeest muu kun että piirrän se lopun kulliksen vai mitä? Ne vaan niin törkeen näkösiä, ne piirretyt :'(

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:

Ihan kätsyä toi veetin vaha mikä on tuubissa mutta..MITÄ HELVETTIÄ MÄ NYT TEEN :'( :'(
Auttaako oikeest muu kun että piirrän se lopun kulliksen vai mitä? Ne vaan niin törkeen näkösiä, ne piirretyt :'(

:o :D tästä tuli mieleen että piirrät sinne ihan jotain muuta kun kulmakarvan lopun...

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:

:o :D tästä tuli mieleen että piirrät sinne ihan jotain muuta kun kulmakarvan lopun...

No helvetti, on niin törkeen näkönen, ei saa laskea leikkiä nyt |O

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:

Nii-i!!!:) älä ny mitää rivouksia naamaas piirrä...kiäh kiäh...

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Mahdollisimman luonnollinen väri ja sillä koitat peittää :D tai kavennat olemattomiin kulmikset ja piirrät vaan :D Näin mä teen aina jos nypin innoissani liikaa :whistle:

Tällä ei ollut innon kanssa mitään tekemistä, tossa pitää sellasella tikulla erottaa ne karvat mitkä halutaan pois, en tainut onnistua mainittavammin :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Auts :| Ei tuossa varmaan muu auta kuin piirtää kulma loppuun...

No ei autakaan, mutta on se TÖRKEEN näkönen, tarttis varmaan toinenkin puoli vahata, tasapuolisuuden nimissä. tuon tökötin hyvä puoli on ettei satu, sentäs

Millaiset kulmakarvat sulla on? Jos eivät ole hirveät tummat ja tarkkarajaiset, saat vähemmän piirretyn näköistä jälkeä esim. vähän kostutetulla ruskealla luomivärillä :)

Auts :| Ei tuossa varmaan muu auta kuin piirtää kulma loppuun...

No ei autakaan, mutta on se TÖRKEEN näkönen, tarttis varmaan toinenkin puoli vahata, tasapuolisuuden nimissä. tuon tökötin hyvä puoli on ettei satu, sentäs

Millaiset kulmakarvat sulla on? Jos eivät ole hirveät tummat ja tarkkarajaiset, saat vähemmän piirretyn näköistä jälkeä esim. vähän kostutetulla ruskealla luomivärillä :)

No mut sehän suttaantuu?? :o Hei mun pitikin kysyä sulta tunnetko yhden ihmisen sieltä? laitan yvn aiheesta
Niin ja on mulla sellain kynä millä muutenkin joka aamu laitan väriä, pakko kai sillä koittaa

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Hyi, en halua kyllä sua nähdä ennen kuin oot normaali. :x :xmas: :D
Mut piirrä vaan ja häivytä, ihan hyvä tulee. :hug:

Kauan nää kestää kasvaa takasin :'( ?

ja enkä saanut kenkiä edes sieltä linnamedistä |O

Kyllä ne nopsaan kasvaa, do not worry. :heart:
Jaa et, no voi kökkö. :/

Yhteistyössä