EI päiväunia tänään!

Elämänlähde

Aktiivinen jäsen
28.01.2007
4 689
0
36
Eli kun täällä eilen keskusteltiin päikkäreistä niin...

Kuopukselta jäi tänään päikkärit nukkumatta, ei vaan nukahtanut ees rattaisiin, joihin yleensä nukahtaa heti.

No sen sitten kuuli ja huomas varmaan koko pihapiiri, että meillä oli eräs todella väsynyt 2v8kk oleva lapsi. Torkahti jopa vauvakeinuun. Ja silti illalla meni normiaikaan nukkuu ja taas häsläs sen 30min

Joten meillähän nukutaan päikkärit, ei sitä jaksa hullukkaan kuunnella ja katella väsyneenä :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Asiasta toiseen tulikos mun yv perille?
:hug: :D

Juu :ashamed: , mie en ollut taas huomannut kurkkia niitä.
Vastasin jotain pikaisesti... mutta pitipä kysymäni, että onnistuiko multa se tekstari lähettää sulle tässä eräänä päivänä, mahtoiko tulla perille asti?

Ai niin se kuvatekstari vai? joo onnistui. kiitos siitä
muuta en kyl oo sulta saanut :D

Vastasin jotain pikaisesti... mutta pitipä kysymäni, että onnistuiko multa se tekstari lähettää sulle tässä eräänä päivänä, mahtoiko tulla perille asti?

Juu sitä tarkoitin... Sait meinaan sit olla eka, jolle ikinään lähetin kuvatekstarin :D
Hmm... nyt mie sit osaan senkin B) *the tumpelo puhelimen kanssa*

Minä kyselin niistä päikkäreistä eilen. :) Meillä ei tänään nukuttu ja ihan hyvin jaksoi jopa kiukkuamatta koko päivän. Kävi eilen nukkuu 23.30 lopulta ja heräs seitsemän aikaan joten yöunet jäi kyllä lyhyeksi. En silti laittanut päiväunille ja ihan ok jaksoi. Seittemän aikaan meinas sitten silmät alkaa lupsuu kiinni ja sänkyyn vein ja matkalla sinne jo nukahti. :heart: Eli parempaan päin, toivottavasti... Toi klo 19 jälkeen nukkumaanmeno olis ihan ok kun kuopus menee kans ja herää sitte kuuden jälkeen... ois sama rytmi kummallakin vaikka aikaiselta tuntuiskin!

Yhteistyössä