(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nuppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nuppu

Vieras
En tiedö mille palstalle tämä kuuluisi mutta täällä varmaan on asian kokeneita..

Koin keskenmenon (rv10) tässä muutama viikko sitten joka oli aivan kauhea kokemus (jonka varmasti kaikki keskenmenon kokeneet tietävät) ja silloin mielessäni oli että en varmaan hetkeen uskalla edes ajatella raskaaksi tulemista. Mutta nyt kuitenkin on alkanut pikkuhiljaa tuntumaan että jospa sittenkin alkaisi yrittämään. Se mitä haluaisin tietää on se että saako keskenmenon jälkeen ruveta heti yrittämään uutta raskautta vai täytyykö odottaa jonkin aikaa?
Miten nopeasti te kesken menon kokeneet tulitte uudelleen raskaaksi (monet menkat tuli keskenmenon jälkeen).

Kiitos kovasti vastanneille!

Terveisin, Kovasti uudesta raskaudesta haaveileva mutta silti uutta keskenmenoa pelkäävä Nuppu

Mä sain keskenmenon raskausviikolla 11+1 ja silloin oli 6.9.2005, siitä viimiset menkat ollut 6.10.2005 ja nyt olen raskaana viikolla 30+4, eli yhdet menkat oli keskenmenon jälkeen. Jonkun kuukauden kuluttua keskenmenostahan sitä suositellaan että voi yrittää uudestaan.

Itse sain keskenmenon rv 9+ ja kun jälkivuoto oli ohi aloimme yrittämään. Toki lääkäri sanoi että yhdet menkat ainakin olisi hyvä odottaa, kätilö taas sanoi, että antaa mennä vaan jos siltä tuntuu...
Yhdet oikeat kuukautiset tulivat ja sitten olinkin jo uudelleen raskaana ja se raskaus sujui loppun asti hyvin.
Onnea yritykseen!

Koin keskenmenon 6.12.-05.Positiivisen testin tein tammikuussa.Nyt jo rv 20+3.En tosin uskonut että tulisin niin pian raskaaksi,kun en tiedä onko tämmönen hyväksi elimistölle..Kai terkkari tai lääkäri olisi jotain sanonut,jos olisi jotain ""muttia"" tässä raskaudessa..

Mulle sanottiin että kannattaa antaa tulla yhdet menkat väliin. Mulla tosin meni sitten noin puoli vuotta ennen kuin tulin uudelleen raskaaksi. Mutta toivottavasti sulla parempi tuuri. Onnea uuteen yritykseen! ;)

Hei ja pahoittelut keskenmenon johdosta. Jos haluat vertaistukea niin meitä on tuolla aika joukko nimellä ""kermit"".

Itse koin km:n 12/2005 ja raskauduin neljännestä kierrosta...

-Tuulimamma-

Yhteistyössä