(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äitiysvaatteet Helsingistä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äitiysvaatteet Helsingistä?

Vieras
Mistä olette ostaneet äitiysvaatteita Helsingistä? Mielellään edullisia. Olen katsastanut H&M:n, Lindexin ja KappAhlin suppeat tarjonnat läpi, ja ne oli kyllä kamalia ryysyjä! Kohta ei mahdu normaalit vaatteet päälle! Tampereen kaupoistakin olisin kiinnostonut.

käyppä kattomassa mamaliciousksen vaatteita stockalla. itellä jo jättimaha, enää 2kk jäljellä, mutta mä ostin vain parit äitiyshousut ja hameen ja paitoina olen pitäny ihan normaaleja paitoja. onneksi nyt ollu muodissa pitemmät ja löysemmät paidat. tai sitten alle vaan pitkä toppi ja päälle boleroneule tai takki tms, jotka onneksi nyt myös ok. musta on ärsyttävää joutua maksamaan vaatteesta, jonka käyttöaika on suht rajallinen paljoa, vain siksi että sillä on etuliite äitiys-.
aijoo, ja kannattaa käydä tsekkaamassa myös kampin ostoskeskus, siellä on bebes ja po.p muistaakseni. nättejä vaatteita.
muista että kaikki on kiinni asusteista! vaihtele koruja, laukkuja, huiveja, aurinkolaseja, kenkiä jnejne, niin aina näyttää erilaiselta, vaikka oliski samat housut ja paita :)

Kampin keskuksen Bebes on hyvä. Siellä on myös Mama-Licious merkkiä jota tulee lisää joka viikko. Oon ostanu sieltä farkut ja masutuubeja, hyvä jatke omalle paidalle. Muuten oon kyllä käyttäny ihan normaaleja vaatteita, ostanu vaan yhden koon isompia kuin muuten. ;)

Moi!

Kävin ihan varmuudesta tsekkaamassa kaupan www.missymom.net livenä Haagassa. Nettisivut on melkos kamalat mutta kaupasta löytyi tavallisia perusvaatteita kohtuulliseen hintaan. He kuulema itse suunnittelvat vaatteet ja ompeluttavat ne Virossa. Esim suorat siistit puuvillaiset mustat housut 47 Eur.

Mä tein muuten ekassa raskaudessa sen virheen, että aina aliarvioin mahan kasvua. Eli mäkin yritin välttää turhien kalliiden äitiysvaatteiden ostoa ja ostaa vaan ""kokoa suurempia"" tavallisia ja pitkiä paitoja... joten sain sit ostaa ja ostaa aina isompaa. Viikolla 30 mulle ei todellakaan menny juuri enää tavalliset vaatteet, vaan mammajuttuihin oli pakko siirtyä. Toiset voi olla sellasta mallia kropaltaan että tavallisilla pärjää, mut mä en ollu.

Eli tuhlasin varmaan enemmän rahaa niihin edullisiin tavallisiin vaatteisiin, kuin mitä olisi mennyt jos olisin heti ostanut kunnon äitiysvaatteet... hyvän äitiysvaatteen tunnistaa muuten mun mielestä siitä, että sitä voi käyttää melko lailla raskauden joka vaiheessa (eli kunnon säädöt ja varat, muttei näytä pahalta pienelläkään mahalla). Henkkamaukan rätit ei useinkaan tällaisia ole :(

Yhteistyössä