Minua ei kiinnosta "roisit" puheet, tyyliin "kova muna, märkä pillu litisee, tm". Sanat sanoina eivät tee kuin kornin vaikutelman. Lause sen ympärillä ja tunnelma on tärkein.
Enemmän kiihottaa sellainen jännän isällinen suhtautuminen koko kroppaani. Tisseilleni, alapäälleni ja koko kopalle leperrellään. Ja puhutaan, ehdottomasti puhutaan, ja hymyssä suin ja hellästi.
Ennen seksiä voisi sanoa jotain tyyliin "sä oot niin ihana, saanko vähän lipaista sun nännejä, ihanat, voi että mitkä pakarat, anna mä vähän maistan niitä jne jne"
Alapäälleni voisi sanoa, että "voi että, miten se on jo ihan valmiina (jos se siis on valmiina). Taitaa haluta tosi kovasti xxx:n munaa. Laitetaanko se vähän tähän huulille... Kohta saat. Voi, että, miten se on märkä, et usko, miten kauan olen odottanut/et usko, miten panettaa/et usko, miten haluan sua..." Ja päälle paljon suutelua ja hymyä. Kun muna on sisällä, voisi kuvailla vaikka sitä, miten hyvältä tuntuu. Tai miten muna jöpöttää ihan täysillä. Ja taas rintoja kehutaan. Ja kroppaa muutenkin hyväillään ihailevasti katsoen. Tällaisesta mä tulen niin märäksi, että lotina vaan käy. Eli kehuja, kehuja, ja lepertelyä.
Vähiten roisi lause, mikä minua on kiihottanut, oli, kun mies sanoi tyyliin, että "ajattelepa, jos et käyttäisi pillereitä. Millainenhan vauva sieltä tulisi. Harjoitellaan nyt, niin sitten tulee ihana, meidän vauvasta tulisi ihana, ei tarvi enää kauaa odottaa, että päästään oikeasti tekemään". Eli siis tällaista, mikä viittaa suurempaankin sitoutumiseen (huom! Mulla ei edes ole mitään vauvakuumetta, mutta se on enemmänkin tuo sitoutumishomma tuossa).