(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja fucked
  • Ensimmäinen viesti
fucked
Mitä mieltä te ellit olette? Tämän henkilön kanssa meillä on ollut säpinää sen muutaman kerran kun olemme nähneet vuosien varrella..

Hullua kuin tämä onkin, mutta ensimmäisen kerran kun näin pääsi tapahtumaan olimme molemmat vakituisessa parisuhteessa eikä kondomia käytetty. Itselleni tämä oli ensimmäinen kerta vieraan kanssa, ja uskoin samoin hänestä.

Nyt tällä toisella kerralla kävi samoin.

Molemmilla kerroilla olen kysynyt häneltä milloin hän on käynyt viimeksi testeissä. Edellisen kerran hän sanoi ettei siitä ole pitkä aika ja testitulos oli puhdas. Samalla myös kertoi tarinaa kuinka taudit voivat tattua yhtä lailla wc:sta! Uskomatona.. Eihän tietääkseni mikään tauti voi oikeasti tarttua esim wc-istuimen kautta?!

Edellisen kerran uskoin hänen puheisiin, nyt kuitenkin vastaus oli niin samalainen kuin viimeksi ja hän on nyt sinkku, joten epäilen onko hän nyt kuitenkaan niin rehellinen tässä asiassa.

Kuitenkin tässä ilmeni muutamassa pienessä asiassa, että hän on valehdellut minulle ja pelkään onko tämäkin vastaus eli säännöllisesti testeissä käyminen vale.

Kuinka suuri riski tässä voi olla? Kuinka nopeasti pääsisin itse testeihin (julkinen terveydenhoito) ja kuinka nopeasti tulokset saa?

Henkilö ei vastaa yhteydenottoihini, joten en tiedä mitä tästä pitäisi miettiä. Melkoinen pelimies hän on, sen olen aina tiennyt..

et
Mitä ihmeen miettimistä tuossa on.

Kun sinä ja tuo kumppani olette valmiit heti ensimmäisellä kerralla sähläämään ilman kondomia, niin tottakai se toistuu kaikissa muissakin suhteissa.

Ihan turha vaiva omaa päätään sillä, onko toinen käynyt testeissä vai ei. Käytetään kondomia, kunnes suhde vakiintuu ja tiedetään, että voidaan luottaa.

Jos et halua saman katon alla asuvalle miehellesi varmoja terveisiä pettämisestäsi, niin käytä kondomia.

Yhteistyössä