V
vastenmielinen nainen
Vieras
En ole koskaan harrastanut oraaliseksiä.Siis ennen kuin menin naimisiin.Silloinkin vain minä opettelin mieheni neuvoessa ottamaan häneltä oikeaoppisesti suuhun ja poskeen,eri rytmillä,eri käsien nopeuksilla jne.Minusta oli mukava oppia tuottamaan mieheeleni mielihyvää ja tykkäsin antaa hänelle oraaliseksiä.Mutta hän ei ole KOSKAAN IKINÄ nuollut minua,antanut oraaliseksiä ymv.Niinpä lopetin perin juurin svidduunduneena itsekin hänelle oraaliseksin antamisen vaikka tykkäsin siitä.Mutta rajansa kaikella.Jos minä kerran olen naisena niin oksettava miehelleni oraaliseksin antamiseksi niin sanoin suoraan,etten enää anna hänellekään oraaliseksiä.Seksi on tylsää,mieheni ei ymmärrä mitään naisen tunteista tai herkistä paikoista eikä ota kuuleviin korviinsakaan neuvojani.Olen ujo näissä asioissa,mutta rajansa kaikella.Keskellä yötä tunkeutuu minuun ja se KOSKEE!Ei välitä liikoja kunhan vain saa oman tyydytyksensä.Alan olla saanut tarpeekseni.Muuten suht hyvä mies,mutta työholisti,eikä juokse muiden naisten perässä,mutta en tiedä kannattako tätä enää jatkaa.Onko seksi loppujen lopuksi riittävä syy lopettaa avioliitt
len kuitenkin jo yli 40-vuotias eli ei niitä hyviä miehiä enää pilvin pimein pyöri vanhemman naisen ympärillä.
Arvostaisin asiallisia vastauksia koska tämä on kipeä asia ja en edes tunne itseäni enää haluttavaksi vaan pakolliseksi "reiäksi" joskus vain kerran parissa tai kolmessa kuussa.Itsetunto on tosi matalalla ja mies suuttuu jos yritän puhua tunteistani ja ongelmistamme.
Onko muita saman kohtalon läpikäyviä tai käyneitä?Kannattiko päätöksenne,mikä se sitten olikin?
Arvostaisin asiallisia vastauksia koska tämä on kipeä asia ja en edes tunne itseäni enää haluttavaksi vaan pakolliseksi "reiäksi" joskus vain kerran parissa tai kolmessa kuussa.Itsetunto on tosi matalalla ja mies suuttuu jos yritän puhua tunteistani ja ongelmistamme.
Onko muita saman kohtalon läpikäyviä tai käyneitä?Kannattiko päätöksenne,mikä se sitten olikin?