Ei oo tosi!!!!

• Viestiketjun aloittaja koko maailma vastaan minä
  • Ensimmäinen viesti
koko maailma vastaan minä
Lyhyen ajan sisään tapahtunutta:

Menimme autolla kauppaan, auto jäi parkkialueelle.

Kaupassa paska palvelu ja myyjä suorastaan ajoi meidät ulos.

Pettyneinä palasimme autoon, kuskin puolen etukulmassa hirvittävä lommo. Joku ilmeisesti oikein tosissaan riuhtaissut oven autoamme päin.
Ja paennut paikalta, raukkaparka!

Voiko paskempaa olla?!

Voi ollakin, mutta tuntuu vitutuksen multihuipennukselta tällä hetkellä. :kieh:

paskan määrä ON vakio!
Lyhyen ajan sisällä meillä tapahtunutta:
- mieheni menetti ajokorttinsa ajettuaan punaista päin (tosi hankalaa seuraava kuukausi, kun minä joudun kuljettamaan miehen ja lapset joka paikkaan!)
- samana päivänä mieheni kaatui ja mursi sormensa
- samalla viikolla tankattiin dieselautoon vahingossa bensaa; onneksi ei moottori rikkoutunut, mutta auto oli korjaamolla muutaman päivän ja tuli 'kiva' lasku
Ja tätä samaa rataa meillä on jatkunut jo jonkin aikaa! Kai jossain vaiheessa meillä on hyvää tuuriakin? Ei ainakaan tämän viikon lotossa...

Teidän voi olla hankala saada kiinni tuota autoa kolhinutta tyyppiä. Mutta tuon kaupan kiertäisin kaukaa tästä lähtien!

ap
Alkuperäinen kirjoittaja paskan määrä ON vakio!:
- mieheni menetti ajokorttinsa ajettuaan punaista päin (tosi hankalaa seuraava kuukausi, kun minä joudun kuljettamaan miehen ja lapset joka paikkaan!)
- samalla viikolla tankattiin dieselautoon vahingossa bensaa; onneksi ei moottori rikkoutunut, mutta auto oli korjaamolla muutaman päivän ja tuli 'kiva' lasku
Ja tätä samaa rataa meillä on jatkunut jo jonkin aikaa! Kai jossain vaiheessa meillä on hyvää tuuriakin? Ei ainakaan tämän viikon lotossa...

Teidän voi olla hankala saada kiinni tuota autoa kolhinutta tyyppiä. Mutta tuon kaupan kiertäisin kaukaa tästä lähtien!
Auts, ei mene teilläkään hyvin! :/

Joo, sitä tyyppiä/tyyppejä ei kiinni saada. Oman vakuutuksen piikkiin menee huolto. Sen verran iso lommo on ja maaliakin lohjennut, että korjattavaksi on pakko viedä. Prkl!

anna
Alkuperäinen kirjoittaja paskan määrä ON vakio!:

Ei oo kyse teillä tuurista vaan siitä että te vaan olette erittäin typeriä.

Vieras
Sitä kun on olemassa ääliöitä jotka iloitsee toisten epäonnesta eikä tajua ettei kaikkeen voi itse vaikuttaa!

Tsemppiä, uskokaa pois että asiat voisi olla paljon huonomminkin :(

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Sitä kun on olemassa ääliöitä jotka iloitsee toisten epäonnesta eikä tajua ettei kaikkeen voi itse vaikuttaa!

Tsemppiä, uskokaa pois että asiat voisi olla paljon huonomminkin :(
Niinpä niin! Jo se on kumma, että joku kokee itsensä oikeutetuksi haukkumaan ja moittimaan toista, ja vieläpä raukkamaisesti kasvottomana. |O

Autoasiasta:

Ottaa vain niin nupista, kun tuo auto on ehtinyt meillä olla vasta niin vähän aikaa, eikä mallikaan mikään kovin vanha ole.
Noh, maalia saa ja uutta peltiä...

Kyseisellä parkkiksella ei ole kameroita.

Yhteistyössä