ei oo todellista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mejan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mejan

Aktiivinen jäsen
13.01.2006
1 171
0
36
just ku oon henkisesti valmistautunu siihen, että noniin, nyt tästä ämmästä tulee opiskelija, hyvä ku ei tarvinnu olla paria kuukautta kauempaa työttömänä, niin mulle soitetaan, jotta tahonko Targalle töihin :headwall: arvatkaas onko tässä nyt vähä valinnanvaikeutta |O opiskelijana olis vähä köysää sen 1,5v, mutta saisin ammatin, mitä mulla ei oo, töissä käydessä, ei olis niin köyhää, mutta sitte olisin edelleen ilman ammattia... argh. :snotty:

joo sori, turhis, mut oli pakko avautua...

osa-aika työtä en varmasti pysty täyspäiväisen opiskelun ohessa tekemään, olen yh ja nytkin välillä tuntuu että loppuu vuorokaudessa tunnit kesken koiran ja lapsen kanssa.. :whistle: hitto.. jos soittaisin sinne ja vähä tunnustelisin paljonko saisi palkkaa ja saisko vakituisen työsopimuksen, määräaikasella en enää mene mihinkään.

Jos olis vakituinen paikka kyseessä menisin ehdottomasti töihin.Jos ei niin asia riippuisi palkasta.Mikäli palkka olisi niin hyvä,että siitä laittaisi työsuhteen ajan säästöön hyvin niin ottaisin työn ja opiskelisin sitten sen jälkeen ja eläisin niillä säästöillä hiukan. =)

mua vaan aina naurattaa toi miesten asenne naisia kohtaan venealalla :D heti on epäilyksiä, että kykenenkö raskaaseen työhön, mut ääni muuttu kellossa ku kerroin, että edellisessä firmassa tyyliin rukoilivat mua polvillaan tulemaan takasi kuhan veneala piristyy taas :saint:

Yhteistyössä