K
kjhjkhk
Vieras
[QUOTE="aloittaja";22561091]Ja siis justiinsa noin toiminkin! Mä haluan tietää, että muutkin miehet pitää musta, mulle ei riitä mun oman mieheni huomio ja rakkaus. Oon todella huomionkipeä. Ja tosiaan, jos mies vaan mun silmää miellyttää, se kehuu mua jne. olen niin vietävissä.[/QUOTE]
Otappa heti huomenna yhteyttä terapiakeskukseen, siis ihan kunnalliseen. Kerro sinne, että isä oli alkoholisti, hakkas jne... Ne on vakavia traumoja, jotka sun pitää työstää. Saatat päästä terapiaan ihan ilmasiks! Ite vuoden käyny kunnan terapeutilla ilmaiseksi ja edelleen jatkuu työstäminen...
Otappa heti huomenna yhteyttä terapiakeskukseen, siis ihan kunnalliseen. Kerro sinne, että isä oli alkoholisti, hakkas jne... Ne on vakavia traumoja, jotka sun pitää työstää. Saatat päästä terapiaan ihan ilmasiks! Ite vuoden käyny kunnan terapeutilla ilmaiseksi ja edelleen jatkuu työstäminen...