Ei oo todellista, miksen osaa olla suhteessa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auau
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aloittaja";22561091]Ja siis justiinsa noin toiminkin! Mä haluan tietää, että muutkin miehet pitää musta, mulle ei riitä mun oman mieheni huomio ja rakkaus. Oon todella huomionkipeä. Ja tosiaan, jos mies vaan mun silmää miellyttää, se kehuu mua jne. olen niin vietävissä.[/QUOTE]

Otappa heti huomenna yhteyttä terapiakeskukseen, siis ihan kunnalliseen. Kerro sinne, että isä oli alkoholisti, hakkas jne... Ne on vakavia traumoja, jotka sun pitää työstää. Saatat päästä terapiaan ihan ilmasiks! Ite vuoden käyny kunnan terapeutilla ilmaiseksi ja edelleen jatkuu työstäminen...
 
Otappa heti huomenna yhteyttä terapiakeskukseen, siis ihan kunnalliseen. Kerro sinne, että isä oli alkoholisti, hakkas jne... Ne on vakavia traumoja, jotka sun pitää työstää. Saatat päästä terapiaan ihan ilmasiks! Ite vuoden käyny kunnan terapeutilla ilmaiseksi ja edelleen jatkuu työstäminen...

Niin. Toivottavasti uskallan. Tää asia on niin arka, että nytkin kirjoitan tätä kyyneleet silmissä, vaikka vain luin ton sinun tekstisi.
 
Ei se isän vika välttämättä ole; äitikin voi olla narsisti ja kasvattaa lapsen sellaisessa suhteessa, ettei lapselle jää kunnollista parisuhteen mallia.
 
Ei se isän vika välttämättä ole; äitikin voi olla narsisti ja kasvattaa lapsen sellaisessa suhteessa, ettei lapselle jää kunnollista parisuhteen mallia.

Totta. Varmaan tuon lainatun tekstin pointti olikin siinä että isällä on suurempi vaikutus. Jos tuo oli minulle tarkoitettu, äitini on ollut hyvinkin huolehtiva ja rakastava kyllä :) Se onkin ainut asia minkä lapsuudestani muistan selkeästi.
 

Yhteistyössä