EI OLE TOTTA, sanokaa ettei tämä ole totta. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sikinsokin"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sikinsokin"

Vieras
Löysin vanhaa sähkölaskua etsiessäni miehen omasta mapista papereita, joita en olisi halunnut nähdä. Tuntuu, että koko maailma sulaa alta. Yksi paperi oli Tampereen kihlakunnan syyttäjänvirastosta. Miehen nimi vastaajan kohdalla. Syyte 1: törkeä raiskaus, Syyte 2: törkeä pahoinpitely. Alla joku saastainen teonkuvaus ja todistelut. Tää paperi on päivätty vuonna 2005, siis neljä vuotta ennen kuin tavattiin mieheni kanssa.

Siis mitä helvettiä? Eikö toi "vastaaja" ole siis se kuka teon on tehnyt? Millaisia tuomioita tollasista rikoksista yleensä tulee? Mä oon aivan sekaisin, mitä teen???

Sori jos on sekava teksti, mutta mies tulee tunnin päästä himaan ja pitäis jotenki kerätä itseni ennen sitä.

minä ihan pokkana seisoisin oven takana se paperi kädessä ja kysyisin saisinko kuulla hänen versionsa paperista. sit kuuntelisin miten homma on mennyt. jos paperi puhuu totta niin todennäköisesti muuttaisin pois.

Lukeeko siellä tuomiosta mitään? Voihan olla että koko juttu on jotain ihan muuta..siis että joku on valehdellut tai tai....

Voimia kovasti! Sinä kuitenkin tunnet miehesi jo monelta vuodelta, eikä sinuun ole koskaan käynyt käsiksi? :hug:

Kyllä, heti tilille teoistaan tuollainen mies. Pistät ne paperit vaikka keittiönpöydälle ja istutat miehen siihen. Ei sun tarvi mitään edes kysyä, kyllä normaali ihminen aukaisee itse suunsa tuossa tilanteessa.

[QUOTE="joo";24238533]ihanan miehen oot löytäny, jipiaijee![/QUOTE]
Ei saa sanoa noin. Eilen minua alettiin syyttää epäinhimillisyydestä ja naisten syyllistämisestä, kun ihastelin jonkun paskaäijän löytäneen naisen ihmissilmää. Joten soosoo!

Kyllä vastaaja on se jota syytetään, mutta tuo ei ole vielä tuomio peperi. Voihans e olla että miestäsi on syytetty virheellisestikin eli miehesi ei silloin olisi tekoa tehnyt.. Mutta paperi käteen ja näytät sen miehellesi kun tulee ja pyydät selitystä. Varaudu vaan siihen että se hyökkää sun päälle, että "mitä sä oot mun papereita menny penkomaan" jne.

Tottakai joku on keksinyt raiskauksen ja pahoinpitelyn eikä ap:n mies ole syyllinen mihinkään.
Kaikkihan on mahdollista! Totta helvetissä. Mistä sitä voi toisen menneisyydestä tietää mitä sieltä paljastuu.

Alkuperäinen kirjoittaja äits;24238537:
Lukeeko siellä tuomiosta mitään? Voihan olla että koko juttu on jotain ihan muuta..siis että joku on valehdellut tai tai....

Voimia kovasti! Sinä kuitenkin tunnet miehesi jo monelta vuodelta, eikä sinuun ole koskaan käynyt käsiksi? :hug:

luetun ymmärrys? ap:han on tuntenut viehen vajaan 2 vuotta...

Siis "vastaaja" on se, jota syytetään, huom tässä kohtaa syytetään. Mitään tuo paperi itsessään ei kerro siitä että mies on tuon teon tehnyt mutta joku on häntä siitä syyttänyt.

Jos omalle kohdalle osuisi niin kysyisin mieheltä että mikä juttu tuo on ja keskustelisin asian. Ymmärrän että olet ihan sokissa, itsekin olisin mutta anna miehelle mahdollisuus osoittautua syyttömäksi jos niin sattuu olemaan.

Tsemppiä oli miten oli, ei varmasti ole sinulle helppo paikka. Noiden juttujen tuomiot vaihtelevat niin paljon (ehdollisesta vankeudesta ehdottomaan vankeuteen) että sen puoleen on mahdoton mitään sanoa.

Ja lisäyksenä vielä, että et yhtään kuuntele mitään syyllistystä siitä, että olet muka tonkinut hänen papereitaan. Vaikka olen yleensä sitä mieltä, että jokaisella saa olla myös parisuhteessa omat asiansa, niin tuo on sen verran vakava juttu, että ansaitset kyllä jonkinlaisen selityksen.

Ainakin toi kertoo, että liian lyhyitä tuomioita tulee, jos siis tuo syyte pitänyt oikeudessa. Kysy mieheltäs todettiinko syylliseks ja mikä oli tuomio. Jostain nuo tuomiot varmaan löytyy arkistoitunakin.

[QUOTE="eeee";24238553]luetun ymmärrys? ap:han on tuntenut viehen vajaan 2 vuotta...[/QUOTE]

No voi helvetin helvetti, anteeksi, KAHDELTA VUODELTA! En alkanut sen kummemmin laskeskelemaan, järkytyin vaan moisesta itsekin. Mistä teitä neropatteja sikiää...

Se kannattaa huomioida, että nuo ovat syytteitä. Mikä on mahtanut olla lopputulos: onko mies todettu syylliseksi vai ei. Löytyisikö päätöksestä tietoa? Miehen puheisiin ei välttämättä kannata uskoa.

Yhteistyössä