Ei ole helppoa hyväksyä kropan muutosta

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
sanoo Maria Kuusiluoma raskaudestaan.
Kommentteja ?

Itellä taas oli ihan huippua mahan kasvu, välilä toivoi että kasvais vaan nopeampaan että näkyis sitä muutosta.

no
Eikös se ole ihan luonnollista kuitenkin että se kropan muutos saattaa jopa ahdistaa? Ja enemmän ehkä just synnytyksen jälkeen......sanoo hän ja kokeilee räpysköitä jotka joskus olivat ihanat, terhakkaat boobsit jotka eivät tarvinneet rintsikoita.....

hui
Alkuperäinen kirjoittaja Mie vaan:
Mun on ollu tosi vaikea sopeutua siihen että mä kasvan joka suuntaan, että se ei ookkaan pelkkä vatsa joka kasvaa.
Mä sain järkytyksen kun jouduin viimeisilläni ostamaan mammafarkut kokoa 42!!!!!!! Yleensä kun oon kokoa 38.......nyt onneks vanhoissa mitoissa...mutta kyllä tuli kamala läski olo!

Zoe-F
No ei oo ei. Mulla on nyt käytössä tavalliset housut, kokoa 40 tai 42 (normisti 38), lököttää kyllä takapuolesta ja muutenkin, mutta kun löyty kaapista ni käytän, ei oo perse kyl levin, mut muut housut kiristää ikävästi, enkä o jaksan vaivautuu mamma housui ostaa, yhet sain, mut pitäis kyl eka leventää puntit.
Viikkoja koossa 31 ja risat.
Mä en oikeesti kestä jos toi maha vielä kasvaa, tuntuu et on hirvee kuula jo. 20cm tullu lisää "vyötäröä" ja vielä pitäis kaks kuukautta jaksaa. Paljonkohan toi meinaa vielä paisua...

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Mäkin tykkäsin kasvavasta mahasta. :heart:
Synnytyksen jälkeen sitten olikin totuttelemista siihen kroppaan...
Ja on edelleen totuttelemista. :'(

huoks
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
no niin kauan kun siinä oli täytettä niin oli ihan kivaa..mutta synnytyksen jälkeen.. :/ |O :( meni aikaa ennen kuin toivun shokista. :snotty:
Just näin. Nyt toista odottaessa ahdistaa jo etukäteen se pudotus ja sopeutumis vaikeus mikä edessä on. Kyllä tätä palloa vielä katselee :)

Yhteistyössä