Ei-nörtti kysyy pari kysymystä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bad Virgin-

Aktiivinen jäsen
03.01.2008
43 331
1
36
Jos mä nyt joku päivä sulkisin tämän soneran nettiliittymän,kauan siinä kestää että se menee sulki ja jos otan tilalle vaikka dna:n liittymän,kauan siinä kestää aueta?

Ja läppärin osto on myös samaan aikaan mielessä,niin pitääkö siihen tehdä mitään sen erikoisempia asennuksia että sen saa pelittää sillä dna:lla?
Ja muutenkin toimimaan..

Että käykö mun tieni jonkun nörtin luokse sen läppärin kanssa :whistle: :D

Riippuu mistä sen läppärin hommaat.
Joissakin on virustorjunta jo valmiina jos ei, niin se pitää laittaa
Meinaatko ottaa mokkulan? Mulla on se kivikautinen malli siitä ja se ei toimi juurikaan missään :D Mutta vanhemmilla on se uuempi ja se toimii ihan hyvin.
Sen ku törkkää kiinni ni siin on ittessää ohjelmat mukana ja se liittymä on känny liittymä et yhtä kauna menee aukee.

sillon kun meillä oli ongelmia elisan kanssa(laskutuksen kanssa ja samoihin aikoihin muutettiin) niin ne sano että on yhen kuukauden irtisanomisaika.
ja dna se ollaan melkeimpä samointein aina saatu wörkkimään.

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Sulku onnistuu pian ja ja jos sulla läppärin osto edessä, niin dna:lla on niitä "liittymä ja kone"-paketteja. Meillä Dnan avaukseen meni 3päivää.

Minkähintasia ne on?

Riippuu netist, mut mul on meganen ja epaut sellanen 45 euroo kuussa. (kone 25E ja netti loput)

Ainakin aiemmin on saanut uuden liittymän myyjältä tehtyä irtisanomisvaltakirjan jolla edellinen liittymä irtisanotaan ja uusi liittymä kytketään ilman katkoa. Liittymissä on täyden kuukauden irtisanomisaika, eli jos nyt irtisanoo niin laskuttavat helmikuunkin vaikka katkasisivat aikasemminkin.

Yhteistyössä