Ei ne koiransonnat tienposkessa niin haittaa, mutta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Eikö niitä hyväntähen saa kerättyä edes pihalta pois?? ARGH!! Miten ärsyttävää! Piha täynnä koiran paskaa ja kaikki paikat on kustu!

Kerrostalo, jossa asuu muitaki ihmisiä ja siihen heti ulko-oven viereen pitää koira paskattaa ja kusettaa!
Talvella oli roskalaatikot ja postilaatikonjalat kusenkyllämää jäätä. Kyllä hävettää talon koiran omistajien puolesta ku ei tuon vertaa tajuta.

No kyllä toi skeidan haju aivan karsea. ihmiset paskattaa koiransa meijän pation viereen.
En mäkään mun koiraa paskattamassa niiden pihoilla. Ja kyllä noi tien reunat on karseessa kunnossa, kun koiran paskaa on jokapaikassa. Mikä siinä on niin vaikeeta kerätä?

Itsekin koiranomistajana ihmettelen, miksi edes antaa koiransa paskoa esim keskelle tietä tai jonkin alikulkutunnelin "lattialle". Tai jos ei osaa käskeä koiraansa tekemään jonnekin muualle niin sit tommosista paikoista pitäis kyllä kerätä pois tai edes siirtää ojanpohjalle. Tien vieressä ne läjät vielä menettelee, vaikka yököttääkin ajella niihin lastenrattailla. Ja itse kyllä kerään ne jätökset aina.

Ja ootteko muuten huomannu, että harvemmin niitä pikkukoirien läjiä näkee, vaan isojen otuksien sontakasoja jätetään keräämättä.

Toivoisin, että koiranomistajat ajattelisivat, koska koiran syyhän se ei ole. Lapset siellä valitettavasti ovat koiranpiipissä, ja he ovat ihmisiä. Koira on elukka ja alimmainen järjestyksessä, kuten pitää ollakin.

Joo,en käsitä MIKSI pitää paskattaa se koira juuri LASTEN LEIKKIPAIKALLE? nyt kun on lumet alkavat sulaa,alkaa karu totuus taas paljastua!mukava viedä lapset leikkimään koirien paskonta paikalle,joka toisella 15cm on läjä. Pitäs vissii kerätä pussiin,ja jokaiselle koiraomistajalle tässäkin pihapiirissä pistää yks paketti menemään.Vieressä on metsää vaikka kuinka ja mahdollisuus käyttää koiraa todellakin muuallakin,kun pihapiirissä. Laiskoja nuo koiranomistajat!!ISO IRVISTYS!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vihainen minäkin;23540557:
Joo,en käsitä MIKSI pitää paskattaa se koira juuri LASTEN LEIKKIPAIKALLE? nyt kun on lumet alkavat sulaa,alkaa karu totuus taas paljastua!mukava viedä lapset leikkimään koirien paskonta paikalle,joka toisella 15cm on läjä. Pitäs vissii kerätä pussiin,ja jokaiselle koiraomistajalle tässäkin pihapiirissä pistää yks paketti menemään.Vieressä on metsää vaikka kuinka ja mahdollisuus käyttää koiraa todellakin muuallakin,kun pihapiirissä. Laiskoja nuo koiranomistajat!!ISO IRVISTYS!!!!

Ihan sama juttu meidän pihapiirissä! Ja eniten harmittaa sen koiran puolesta, kun ei kunnon lenkille viedä, tai sen verran ajoissa, ettei toisella olis ääretön hätä nostaa se koipi heti kun pää on ovesta pihalla!

Ostakaa valkopippuria sellanen samanlainen pönikkä, jossa maitoa myydään. Sitä viskoo sitten talon ja pihan ympäri, meinaan ei voi koira sietää ja kiertää kaukaa! Itse rakastan koiria, mutta joskus on omistajat suoraan sanottuna perseestä...

Meidän naapurissa asuu "ihastuttava" nuori nainen, jolla on kaksi isoa koiraa.
Hän kakattaa koiransa justiinsa siihen rapun oven eteen, yks päivä oli kahden koiran hirveet ripulikakat siinä odottamassa. Siinä vieressä on iso lumikasa, jossa lapset laskee mäkeä ja huonolla tuurilla osuvat juuri noihin kasoihin.

Eräänä päivänä kuulin kamalaa huutoa ulkoa. Kunnon naapurikyylänä avasin ikkunan ja kuulin miten tää nuori nainen riiteli jonkun kanssa koirankakan siivoamisesta.
Hänen parhaat repliikkinsä olivat mm. "minä olen pieni tyttö, en voi mennä tonne hankeen keräämään kakkoja, koska uppoan sinne..." Ja "kyllä mä tulen lumien sulettua keräämään kaikki kakat".
Täydellinen urpo!! Tuon lisäksi huutaa ja kiroilee päivät pitkät kotonaan.
Malli esimerkki B-luokan kansalaisesta. Sori, mutta olen niiin kyllästynyt siihen, että ton akan ääni kuuluu ihan koko ajan.

Meilläkin on toi lumikasa tossa lasten käytössä, mutta mitäs se koiranomistajia liikuttaa. Ja viime keväänä eräät paskat oli reilusti jätetty aivan keskelle pihatietä, niin naapurin pienen koulupojan reppu, kun oli jäänyt auki, lensi kirjat ja vihot tietysti suoraan sontaläjään.

Joku päivä mä vielä kerään kakat pussiin ja tungen ne koiranomistajan postiluukusta sisään.
Se olis niin oikein!! Tai läsäytän ne sen auton tuulilasiin :D
Viimeistään silloin, jos lapsi sotkee itsensä siihen.

Me saatiin jo viime syksynä jonkun aivottoman jättämät kakat rattaiden renkaisiin, josta ne kulkeutui lapsen nukkeen.

Asutaan pienessä kyläpahasessa, ja ei ihan keskusalueella, joten en kerää koiranpaskoja. Mutta meillä koirat on opetettu menemään kunnolla ojaan kakille. Jos esim kauppareissulla käy niin että koira paskantaa vähän julkisemmalle paikalle niin on pussit ja kerään pois. Minua eivät haittaa koiranpaskat OJASSA. Mutta tiellä kyllä. Samoin silloin on inhottavaa kun itse olen omalla pihalla, joku koiranulkoiluttaja näkee sen mutta antaa silti koiransa kusta tai paskoa postilaatikoille ja portinpieliin, vaikka mulkaisisin kuinka pahasti niin eivät vedä koiraa pois! Muutaman kerran kun olen huomauttanut näille niin valitusta on tullut, että eihäns ille voi mitään kun sessellä tulee kakki nyt tähän...

Samalla voisi sanoa tupakoitisjoille että heittäkää roskiin sammutettuanne kunnolla ne natsanne.. vituttaa katella niitä natsoja pitkin katuja

ja sitten nämä saatanan teinit, joiden pitää räkiä niitä aivolimoja pitkin katua !! prkl

En itsekään ymmärrä, että jätetään koiran paskat keräämättä teiltä ja pihoilta. Inhottaa, kun pitää niitä varoa ja katsoa mihin astuu. Itselläni on koira ja periaatteeni on, että siivoan koiran paskat, jos se tekee ne tienlaitaan. Mutta jos se tekee johonkin ojanpohjalle tai pusikkoon, jonne koirani mielummin tarpeensa tekee, en siivoa, koska en usko, että joku siellä kulkisi. Nopeammin ne sinne maantuu kuin muovipussissa kaatopaikalla.

Sen verran voin kommentoida tuohon koiran kokoon, että yleisemmin mie olen nähnyt, että pienten koirien jätökset jätetään siivoamatta kuin ison. Kerran näin, kun yksi pikku koira paskoi melkein keskelle tietä, kun omistaja jutteli vain kaverinsa kanssa ja heti kun koira oli hommansa tehnyt, ne jatkoivat matkaa. Teki mieli kerätä ne paskat pussiin ja viedä sille naiselle, että vie roskiin ne.

Samalla voisi sanoa tupakoitisjoille että heittäkää roskiin sammutettuanne kunnolla ne natsanne.. vituttaa katella niitä natsoja pitkin katuja
No vielä pitkin katuja menee, mutta meillä on koko kerrostalon oven edusta täynnä idioottien tupakoijien natsoja :headwall: Todistaa, että tupakoijat on itsekeskeisiä älykääpiöitä, kun eivät osaa edes oman ovensa edustaa pitää puhtaana.

ja sitten nämä saatanan teinit, joiden pitää räkiä niitä aivolimoja pitkin katua !! prkl

Olen samaa mieltä. Todella ikäviä ne tupakantumpit ympäristössä ja välillä saa todellakin katsoa jalkoihinsa, ettei niihin räkälimppeihin astu. Miksi sitä tupakkaa ei voi vain sammuttaa kunnolla ja laittaa roskiin.

Alkuperäinen kirjoittaja vihainen minäkin;23540557:

Mitä väliä sillä on, kun täällä ainakin äiditkin kusettaa ja kerran oon nähnyt jopa paskattavankin lapsensa sinne leikkipaikan reunaan, oikein kehuen vielä. Ei kuulemma kerkeä vessaan (joka löytyisi siis samasta puistosta).

Ei paljoa kiinnosta koiran paskoja kerätä, kun ihmiset opettaa lapsilleen, jotka toisin kuin koirat voisivat käyttää vessaakin (tai vaippoja, kunnes oppivat oikeasti kuiviksi) että julkisille paikoille kuseskelu on ihan jees ja siitä vielä kehutaan päälle.

[QUOTE="pipu";23540644]Ostakaa valkopippuria sellanen samanlainen pönikkä, jossa maitoa myydään. Sitä viskoo sitten talon ja pihan ympäri, meinaan ei voi koira sietää ja kiertää kaukaa! Itse rakastan koiria, mutta joskus on omistajat suoraan sanottuna perseestä...[/QUOTE]

Toimiiko tämä oikeasti??

Tuli vaan mieleen, että kerran korkeasaaressa meitin tytölle 2 v tuli hirvee kakkahätä ja vessaan ei keritty. oli pakko mennä tienpenkalle ja kyykkykakalle. Sitten otin paperit kassista ja keräsin kakat roskiin... heh heh. Mietin vaan ettei mulla oo etes koiraa ja kerään kakkoja... Ei se nyt niin kauhiaa ollu:)

Meidän yhteispostilaatikkorivistö (omakotitaloalue) ja siellä olevat koiran pissat ja kakat. Syyttävä sormi kohdistuu meihin, koska meillä ON koira. Joo-o, harmi vaan, että koiramme on vasta PENTU, joka ei merkkaile vielä koipea nostamalla. Ja miksi helvetissä haluaisin koirani pökäleet postilaatikkoni alle?
Joskus olen koiran kanssa hakenut postin, kun harjoiteltiin hihnakäyttäytymistä. :kieh:

SYyllinen on joku muu, joku helvetin housunroikottaja, vetelä tyyppi. :headwall:

[QUOTE="vieras";23541990]Mitä väliä sillä on, kun täällä ainakin äiditkin kusettaa ja kerran oon nähnyt jopa paskattavankin lapsensa sinne leikkipaikan reunaan, oikein kehuen vielä. Ei kuulemma kerkeä vessaan (joka löytyisi siis samasta puistosta).

Ei paljoa kiinnosta koiran paskoja kerätä, kun ihmiset opettaa lapsilleen, jotka toisin kuin koirat voisivat käyttää vessaakin (tai vaippoja, kunnes oppivat oikeasti kuiviksi) että julkisille paikoille kuseskelu on ihan jees ja siitä vielä kehutaan päälle.[/QUOTE]

Harvemmin oon nähny lapsia missään kakalla tai pissalla. Mutta menkääpäs helsingin keskustaan niin siellä ne pikku munaset miehet on joka kulmalla kusella.

Mutta oikeasti, vois ottaa valokuvan tolta tieltä missä on varmaan metsin alueella 50 läjää paskaa. Nyttenkun sulaa, niin ne paskat on valunu jalkakäytäville..

Uusimmat

Yhteistyössä