Ei näy ei kuulu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimmiih
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mimmiih

Jäsen
19.11.2010
46
0
6
Ihan alkaa jo masentaa kun ei sitä pientä näy eikä kuulu. 6kk oltu jo ilman ehkäsyä ja mitään ei tapahdu. Tiedän että tässä kuussa olen ovuloinut näin gyne kerto. Ollaan kait sitten huonosti joka kuukausi ajotettu hommat. Tai sitten jossain muussa on vika mutta missä? Tiiän kyllä että moni on odottanut paaaaaljon kauemminkin. Mutta kyllä se pistää miettimään kun kavereille ja tuttaville vauvoja tulee kun sieniä sateella.

meillä esikoinen tärppäsi heti, mutta kakkosta yritettiin 9kk ennenku raskaus testi oli positiivinen, ja nyt kolmatta tehtäessä on menossa kans 3kk yritystä ja tuntuu että pitkää menee tässäkii..

mimmiih
Me ollaan oltu yhtä kauan ilman. Alkaa jo tuntua, että tämä homma on jotain rakettitiedettä, kun vaikka kuinka laskureilla katsoo ovispäiviä niin ei vaan positiivista näytä testit. Tänä aamuna tikutin taas selkeän negan. Toivon kipinä nousi jo todella korkeelle, kun on viime tädeistä puoltoista kuukautta melkein aikaa. Mutta taas tultiin alas romisten heti aamun alkajaiseksi.
Itsellä kanssa tuntuu, että kavereilla lapsia ilmestyy tuosta vaan lisää.
Tsemppi:hug:

Meilläkin on yritystä takana 8kk (11 kiertoa) ja yhtäkään plussaa ei ole tullut. Lähipiirissä vauvoja syntyy ja raskausuutisia satelee ihan jatkuvasti ja muilla tuntuu tärpänneen heti, kun yritys on aloitettu (tai ainakin melkein heti). Katkeria tunteita on vaikea välttää, mutta pitää vaan yrittää nousta niiden yläpuolelle ja iloita toisten onnesta. Eihän se helppoa tietenkään ole...

Me ei olla vielä tutkimuksiin hakeuduttu, mutta epäilen, että meille saattaisi hyvinkin huonoja uutisia tulla. Mieheni on nimittäin saanut aikoinaan syövän takia sekä kemoterapiaa että sädehoitoa. Hoitava lääkäri tosin on sanonut, että tuskin siittiöntuotanto on kärsinyt... no hyvältä nyt ei näytä. Minulla on 5 vuotta täyttävä lapsi edelliseltä mieheltä ja tämän toivottomalta tuntuvan yrityksen aikana olen päivä päivältä onnellisempi siitä, etä minulla edes yksi lapsi on.

Esikoista ennen oltiin silloisen miehen kanssa ilman ehkäisyä yli kaksi vuotta. Tuolloin ei varsinaisesti lasta yritetty, mutta kyllä tuokin pistää epäilemään etten minäkään ihan niiltä osin kunnossa ole. Ovulaation tosin tunnen lähes joka kuukausi ja endometrioosia tuskin sairastan. Eli jotain muuta siten kai :|

Toisaalta esikoinen antaa toivoa, että pitkänkin ajan jälkeen se plussa voi lopulta tulla.
Nyt meillä on yritys tauolla, koska mieheni on toisella paikkakunnalla työssä toukokuuhun saakka ja tapaamme vain harvoin :'(

Kesäkuussa kun mies on palannut kotiin aiomme hakeutua tutkimuksiin.

tsemppiä sinne yritykseen! Ehkä se päivä vielä paistaa meihin risukasoihinkin :D

mimmiih
Me ollaan oltu yhtä kauan ilman. Alkaa jo tuntua, että tämä homma on jotain rakettitiedettä, kun vaikka kuinka laskureilla katsoo ovispäiviä niin ei vaan positiivista näytä testit.

No musta tuntuu ihan samalta että mikä Einstein mun oikeen täytyy olla. Se kova yrittäminen ollaan lopetettu jo aikaa sitten .

Amalia Armas:
Kenellekkään mä en suo sitä että ei koskaan musta se on jotenkin niin väärin,että ne ketkä oikeesti sitä pientä perheeseen toivoo ni ei sitä saa. Oikeen pistää vihaks että nää itsekkin vielä lapset saa niitä! Toki olen ilonen sillon kun kuulen lähipiiristä vauva uutisia, mutta kyllä se rupee mieltä kalvamaan aina ko se täti tulee meille kylään. Ole onnellinen että tunnet oviksen:D ite en sitä ollenkaan tunne,mutta ei mun tarvii suurikaan leegoinsinööri olla että tiedän millon se on. Kai se pitää ruveta oviksen aikaan olemaan tuolla makkarissa 24h ja joka toinen päivä ja seisoo vaikka päälleen :D Onnea meille kaikille yritykseen :) :hug:

Pitänee vissiin ottaa töistä lapsentekolomaa ja olla 24 h makkarissa. :D

Meillä on ystävipiirissä niin, että ne jotka ovat parisuhteessa niillä on lapsi/lapsia. Ja sitten on niitä jotka ovat vielä sinkkuja kokonaan, olleet jo monta vuotta. Löytyy naimisissa olevia pariskuntia ja kihloissa olevia joilla on lapset. Ja sitten me, naimisissa, mutta ei lapsia.
Ollaan tälläisiä väliinputoajia näköjään. :|

Joo ilmotan töissä että oon seuraavat 3kk lapsentekolomalla:) No sama homma meillä on monella tutulla lapsi ja sitte on naitä yh mammoja ja yh isiä. Harmi että ei voi tulla ajatuksen voimalla raskaaks. Tuntuu kyllä välillä että jotku sikiää niin tiuhaan että niitten ei tarvii kun vaan ajatella sitä lasta ni oho ekasta kierrosta raskaaksi. Pistää se miettimään kun ite oon 21v ja mulla on 20v nuorempi pikkusisko :D

Yhteistyössä