E
Ei pidennä nauru ikä
Vieras
Huomasin, että meidän perheessä ei paljon naureta. Hymyilen lapsille ja lasten jutuille, mutta muuten ei juuri edes hymyilytä. Nauramisesta nyt puhumattakaan. Lapset nauravat, kun kisailevat keskenään, mutta eipä mitään yltiöpäisen ulospäinsuuntautuneita ole hekään (juttele ja lörpöttele iloisesti vieraille). En kiinnostu yleensäkkään mistään small tolkista. Ei naurata sellaiset oikeasti tyhjänpäiväiset jutut.
Olen tyytyväinen elämääni, jopa onnellinen kaiken mittapuun mukaan. Huomasin vain, että saatan kait (?) herättää jopa kummastusta, kun en ole innostunut puhumaan juurikaan mitään hyvää päivää keskusteluja ja naureskelemaan ns. "tyhjää" kohteliaisuudesta (?). Liekkö olen sitten harvinaisuus? Vai mitä sinulle tulee mieleen tällaisesta ihmisestä? Vakavasta, ehkä vähän hiljaisestakin (kiinnostavien juttujen puutteessa) jne.
Olen tyytyväinen elämääni, jopa onnellinen kaiken mittapuun mukaan. Huomasin vain, että saatan kait (?) herättää jopa kummastusta, kun en ole innostunut puhumaan juurikaan mitään hyvää päivää keskusteluja ja naureskelemaan ns. "tyhjää" kohteliaisuudesta (?). Liekkö olen sitten harvinaisuus? Vai mitä sinulle tulee mieleen tällaisesta ihmisestä? Vakavasta, ehkä vähän hiljaisestakin (kiinnostavien juttujen puutteessa) jne.