Ei musta taida olla blogin pystyyn pistäjäksi

Alaston lohikäärme

Aktiivinen jäsen
09.12.2007
16 436
3
36
No hörhöilin tuolla bloggerissa ja yritin saada aikaiseksi mun näköisen blogin taustan.

Siitä tuli mun mielestä ihan hyvä ja kun yritin äsken mennä aloittamaan ekaa juttua, niin se saamarin tausta oli vihreä.
Emmää semmoista halua.
Nyt mä en löydä enää sieltä muokkauksista niitä värejä jotka mä olisin halunnut.

Lyhyestä virsi kaunis.

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24804687:
Mutkun mä olin niin tyytyväinen siihen ulkoasuun.

Sit kun meinasin palata sinne, ni se olikin ihan erilainen ku minkä mä olin tehnyt.

Mä en edes päässyt takaisin... no tässä oli kyllä kaikkea muutakin häslinkiä kotona ja koneella mutta silti. Kirjoitin sitten ajatukset vanhanaikaisesti wöördiin. ¨

Ehkä vielä joskus blogiinkin?

Itse hain taustan jostain... Siis bloggeriin. Mutta jostain toisesta paikasta. Ja aika kiva tuli, eikö?

Se pitää jotenkin sinne gadgetteihin tunkaista, ihan tuurilla olen pari kertaa onnistunut. Sa s-postiosoitteen saa pois jostain asetuksista.

Olipa asiantuntevaa neuvontaa kerrassaan! :laugh:

No nyt kun menin sinne taas, niin värit oli melkein kohdallaan, ulkoasu muuten ei, fontit ihan käteen jne. :headwall:

Mikä sun blogi Jonsered on?
Jos mä joskus jaksan onnistua, niin mun pitää varmaan tehdä se eka päivitys mun omasta punaisesta Jonseredista. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24804668:
No hörhöilin tuolla bloggerissa ja yritin saada aikaiseksi mun näköisen blogin taustan.

Siitä tuli mun mielestä ihan hyvä ja kun yritin äsken mennä aloittamaan ekaa juttua, niin se saamarin tausta oli vihreä.
Emmää semmoista halua.
Nyt mä en löydä enää sieltä muokkauksista niitä värejä jotka mä olisin halunnut.

Lyhyestä virsi kaunis.
Ei muuta kuin harjoittelemaan:)

Bloggerin mallin suunnittelutyökalu - Blogger Ohjeet

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24804908:
No nyt kun menin sinne taas, niin värit oli melkein kohdallaan, ulkoasu muuten ei, fontit ihan käteen jne. :headwall:

Mikä sun blogi Jonsered on?
Jos mä joskus jaksan onnistua, niin mun pitää varmaan tehdä se eka päivitys mun omasta punaisesta Jonseredista. :D

Aaawww, punainen Jonsered. :heart:

Minullakin on. Kaksi. Toisella leikataan ruoho ja toisella katkotaan puut.

Jopa minä olen onnistunut vaihtamaan taustaa ja fonttia. Ei se voi olla kovin vaikeaa...

Vai olikohan se sittenkin? Joka tapauksessa ainakin tuurilla meni.

Minullakin on. Kaksi. Toisella leikataan ruoho ja toisella katkotaan puut.
Mulla ei oo kuin yksi.
Se iso päältäajettava on mun miehen, mutta kyllä mä sitäkin saan käyttää. Tosin toi mun mieskin käyttää mun Jonseredia kun sen oma Husu on ihan loppuunajettu. On meidän perheessä sitten vielä melkein antiikkinen Homelitekin.

Silloin kun mulle ostettiin oma moottorisaha, mun mies vastusti kovasti, kun halusin sellaisen pienen ja näppäränkokoisen (itsekin pieni ja näppäränkokoinen kun olen ;) ), mökkisahasta seuraavan kokoisen.

Kävin kurkkimassa sun blogiin. Hienon näköisiä härveleitä. Minähän en soittamisesta, enkä soittimista mitään ymmärrä (paitsi suunsoittamisesta), ei saa loukkaantua, että sanoin härveleiksi.

Yhteistyössä