Ei mitään, viivanpaikkaa, haamua....?? *sis. kuvat*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ammuska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nostellaan jos löytyis kokemuksia ihan haaleista viivoista lisää. Mulla eilen aika samanlainen viiva, kuin toivolla. Merkkinä kotitestien one step. Onko näissä viivanpaikkaa?

Pakko kommentoida, kun nimim. pikkunen kysy ihan haaleista viivoista. Mulla on näyttänyt Prisman liuskatesti tuollaista haaleaa haamuviivaa kuin aloittajan ekassa kuvassa esiintyy. Ehdin jo innostua. Menkat alkoivat kuitenkin pari päivää tästä.

Alkuperäinen kirjoittaja ee:
Pakko kommentoida, kun nimim. pikkunen kysy ihan haaleista viivoista. Mulla on näyttänyt Prisman liuskatesti tuollaista haaleaa haamuviivaa kuin aloittajan ekassa kuvassa esiintyy. Ehdin jo innostua. Menkat alkoivat kuitenkin pari päivää tästä.
Ja ei sitten tullut mieleen, että olit raskaana, mutta se oli varhainen keskenmeno? Ne ovat todella yleisiä.

Mäkii mietin että innostuinko nyt liian aikasin. Kun hirveesti lukee juttuja noista haamuista että sitten onkin parin päivän päästä näyttänyt negaa... :( Toisaalta on niitäkin paljon, joilla sitten siitä vahvistunut. :)

No nyt katsoin sivun kolme kuvatkin. Jos oikein mielikuvitusta käyttää niin siinä alimassa kuvassa voi jonkinmoisen viivan nähdä. Mielenrauhan sais kun odottaa viikon ja jos menkkoja ei kuulu niin tekee uuden. Tai jos oikein haluu rahaa kiinni laittaa niin käy yksityisellä virtsatestissä ja määrittää hcg:n jotta varmasti tietäis.

Yhteistyössä