A
apua
Vieras
Osaako joku rauhoitella kun olen alkanut epäillä koko raskautta vaikka tosiaan pian ollaan puolivälissä, nyt rv 18. Ultrassa 12+0 kaikki oli hyvin ja sydänäänet neuvolassa kuultu muutaman kerran, mutta kun... Voin ihan hyvin, tavallisesti ja normaalisti, olen voinut koko ajan. Paino noussut ehkä 2 kg (en koskaan punnitse itseäni joten jouduin ekalla neuvolakerralla suoraan sanoen arvaamaan sen lähtöpainon...), vatsaa ei ole. Ts maha ei ainakaan vielä muuttunut ollenkaan. Liikkeitä ei tunnu (ei kai vielä ""tarviiskaan"" kun kyseessä siis esikoinen, sitä vaan toivoo kaikkea).
Olen kauheasti alkanut kaivata outoja mielihaluja tai selkäsärkyä tai mitä vain - anteeksi kaikki jotka mielellään luopuisi epämiellyttävistä oireistaan!! Tuntuu vaan hullulta kun pitäisi elää raskautensa hehkeintä aikaa mutta jos en olisi sattunut testiä tekemään en tähän mennessä olisi voinut mistään päätellä edes olevani raskaana!
Välillä pelkään vauvan kuolleen kohtuun tms...
Onko muilla ollut tällaista? Seuraava neuvola vasta 9.6., edellinen oli 26.4. että vähän pitkä väli pohtia kun on huolestunut luonne... KIITOS jo etukäteen jos joku jaksaa kommentoida.
Olen kauheasti alkanut kaivata outoja mielihaluja tai selkäsärkyä tai mitä vain - anteeksi kaikki jotka mielellään luopuisi epämiellyttävistä oireistaan!! Tuntuu vaan hullulta kun pitäisi elää raskautensa hehkeintä aikaa mutta jos en olisi sattunut testiä tekemään en tähän mennessä olisi voinut mistään päätellä edes olevani raskaana!
Välillä pelkään vauvan kuolleen kohtuun tms...
Onko muilla ollut tällaista? Seuraava neuvola vasta 9.6., edellinen oli 26.4. että vähän pitkä väli pohtia kun on huolestunut luonne... KIITOS jo etukäteen jos joku jaksaa kommentoida.