Ei miellyttäny ukon silmää

  • Viestiketjun aloittaja Turakainen
  • Ensimmäinen viesti
Turakainen
miun uus "pää" :whistle:
Tukasta hävis parikyt senttiä ja ruskea väri muuttu aikas punaseks :D
Pää on ny kuulemma kynityn näkönen ja väri ei sovi ollenkaa :eek: :LOL:
Noh, siinä saa totutella emännän uuteen pärstää, ite oon tähän tyytyväinen ja sillä sipuli ;)
 
nikitön
Mun ukko ei kommentoi yleensä vaikka kaljuks vetäsisin pääni tuskin etes huomaisi...

Viime viikolla kävin hiukset leikkuuttaa sellaisen 30cm niin kolme vuotias poikamme kyllä ovella ensimmäisenä tuijotti mua ja totes:"hui ihan pelästyin sinua äiti" :LOL:
 
Kyllä se siitä kun pari päivää totuttelee.. Minä kävin muutama kesä sitten tempaisemassa semmoisen tummanpunainen/lila/kirkkaanpunainen raitahässäkän. Isäntä katsoi vähän aikaa ja totesi: "tuo väri voisi olla uistimessa aika hyvä ottiväri.." :D
 
Meillä meinasi syttyä 3. maailmansota kun värjäsin pääni tuossa joku vuosi sitten. Olen tosin senkin jälkeen värjännyt, eikä se sota ole vielä syttynyt. Pitkät hiukset katkes 5 v sitten ja takaisin en tässä pikkulapsivaiheessa kasvata. Katsotaa sitä sitten tuonnempana. Valitusta kyllä kuuluu aiheesta, että kun oot ihan veljes näköinen lyhyessä lookissa... ja kun tiettävästi menin naisen kanssa naimisiin.
 
Jos mun ukko sais päättää, mulla olis edelleen pitkät, vaaleat suorat hiukset, kuten silloin joskus ennen.

Mutta valitan. Mä tykkään tämmösestä puolipitkästä ja yksivärinen on mun mielestä tylsä. Lisäksi mun olis oikeesti pitäny syntyä tummaksi eikä blontiksi... :whistle:
 

Yhteistyössä