Ei miehet osaa

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Eikös lasten suusta kuulla se totuus? Kun eilen harmittelin ääneen sitä ettei likan isä aina tuo vaatteita takaisin meille, niin likka sanoi "isi on poika, ei miehet osaa. Me tytöt osataan"

:laugh: :laugh: :whistle: :D

Tiedä mistä sitten on tuollaista kuullut :o

Meillä lapset luulee, että miehet osaa kaikkea kokkauksesta autonkorjaukseen. Ja siivotakin ne osaa. Meillä lapset luulee, että naiset laittaa vaan hyvänhajuisia voiteita ja maalaa itseään. :xmas:

miettikääpäs siis miten puhuttelette puolisoanne ja miten isovanhemmat puhuttelee. se tarttuu lapsiin, esim sovinistiasenteet tai koko ajan laihduttaminen. itse pidän huolta, etten esim hauku ketään telkkarissa olevaa lasten kuullen, enkä varsinkaan miestäni ikinä puhuttele rumasti heidän kuullen.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
miettikääpäs siis miten puhuttelette puolisoanne ja miten isovanhemmat puhuttelee. se tarttuu lapsiin, esim sovinistiasenteet tai koko ajan laihduttaminen. itse pidän huolta, etten esim hauku ketään telkkarissa olevaa lasten kuullen, enkä varsinkaan miestäni ikinä puhuttele rumasti heidän kuullen.

No ainakaan multa likka ei ole oppinut tuota, olin aika ihmeissäni kun sanoi noin.

Yhteistyössä