ne ei vaan kertakaikkiaan käsitä!! siis, niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin, niin nyt ne sit ovat vetasseet patjan pois tytön sängystä, ja sänky roudattu täyteen tavaraa (siis tää tapahtu jo joku aika sitten, lapset nukkuu jo ).. niin, nyt tyttö sit nukkuu lattialla, patjalla, huone on kuin pommin jäliltä.. mulla ja miehellä veti ihan sanattomaks.. ei tuollasta voi käsittää!! eivät siis arvosta yhtään mitään, ei yhtään mitään!! mie olen niille kunnostanu vanhan nukke talon, se on ehkä viikon ollu lasten huoneessa, ja se on sutattu ihan tyystin!! ja niinku mie näin vaivaa, että maalasin ja laitoin tapetit ja kaikinpuolin kunnostin sen, ni siinä on sit kiitos!! vittu ku vituttaa!! ja ihan joka ainoa kirja, lelu, kaikki on ihan hujan hajan!! mie jos olisin tuollasen tempun pentuna tehny, ni selkäsauna olis tullu, ja ihan sata varmasti!! ei siis, mitään järkeä tuossa nuiden touhussa!!! vaan oottakoot, huomenna..huomenna lähtee joka helevetin lelu, jätesäkissä kaatopaikalle tai sellasille lapsille, jotka osaavat olla kiitollisia, että yleensä on leluja!!! nyt mulla kertakaikkisesti palo pinna nuihin!!! perkele, tuollasia kiittämättömiä... |O |O