ei.. mie en enää jaksa nuita kakaroita..

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
ne ei vaan kertakaikkiaan käsitä!! siis, niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin, niin nyt ne sit ovat vetasseet patjan pois tytön sängystä, ja sänky roudattu täyteen tavaraa (siis tää tapahtu jo joku aika sitten, lapset nukkuu jo ).. niin, nyt tyttö sit nukkuu lattialla, patjalla, huone on kuin pommin jäliltä.. mulla ja miehellä veti ihan sanattomaks.. ei tuollasta voi käsittää!! eivät siis arvosta yhtään mitään, ei yhtään mitään!! mie olen niille kunnostanu vanhan nukke talon, se on ehkä viikon ollu lasten huoneessa, ja se on sutattu ihan tyystin!! ja niinku mie näin vaivaa, että maalasin ja laitoin tapetit ja kaikinpuolin kunnostin sen, ni siinä on sit kiitos!! vittu ku vituttaa!! ja ihan joka ainoa kirja, lelu, kaikki on ihan hujan hajan!! mie jos olisin tuollasen tempun pentuna tehny, ni selkäsauna olis tullu, ja ihan sata varmasti!! ei siis, mitään järkeä tuossa nuiden touhussa!!! vaan oottakoot, huomenna..huomenna lähtee joka helevetin lelu, jätesäkissä kaatopaikalle tai sellasille lapsille, jotka osaavat olla kiitollisia, että yleensä on leluja!!! nyt mulla kertakaikkisesti palo pinna nuihin!!! perkele, tuollasia kiittämättömiä... |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Enemmän aikuisen seuraa ja valvovaa silmää?

yleensä niiden kans touhuillaan yhessä, varsinki näin iltaa kohden, mutta tänään istuttiin miehen kans sohvalla ja mie lueskelin ja mies katto urheilua..sen yhen ainoan kerran ku ajattelin että leikkikööt kahestaan, ni tässä on tulos!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Paalinarutukka:
Oli ku oisit meijän lapsista kirjottanut! :hug: Meillä välillä ihan samanlaista!
Mä just tossa töitten jälkeen maalasin keittiön seiniä kun nuorempi veteli kunnon nykytaiteet seinille...

en kyllä usko, että kellään muulla olis näin helposti ja nopeasti tuhoa aikaansaavaa jälkikasvua!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:
Alkuperäinen kirjoittaja Paalinarutukka:
Oli ku oisit meijän lapsista kirjottanut! :hug: Meillä välillä ihan samanlaista!
Mä just tossa töitten jälkeen maalasin keittiön seiniä kun nuorempi veteli kunnon nykytaiteet seinille...

en kyllä usko, että kellään muulla olis näin helposti ja nopeasti tuhoa aikaansaavaa jälkikasvua!!!

Mä veikkaan että me päästään ainakin ihan kannoille...

Yhteistyössä