Ei menkkoja ja testi nega, miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pauliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pauliina

Vieras
Siinähän se. Menkat on myöhässä kolme päivää, mutta raskaustesti on negatiivinen (pari tehty, clear blue).

Voiko menkat jäädä tulematta? Tai voiko olla ettei testi vieläkään näytä plussaa?

Edellisessä raskaudessa näytti haamua jo kun oli päivän myöhässä menkat.
Ikinä ei ole ollut menkat myöhässä näin...ihmetyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja Mörri-Möykky:
Kohdun ulkoinen raskaus voi tehdä tuommosta...

Eikö silloin tule plussaa ollenkaan jos on kohdun ulkoinen.

En mielestäni ole kovin stressaantunut ollut, päin vastoin olen kesälomalla ollut kolme viikkoa, ja levollisempi kuin aikoihin.
Enkä ole laihtunutkaan.

Myöhäinen ovis tai ovuloimaton kierto. Kaikilla naisilla on n. kerran vuodessa ovuloimaton kierto, jolloin kierto saattaa pikkasen venähtää.

Sitten jos enemmän venähtää niin kannattanee käydä kyselemässä. Voit saada esim. Terolutit jos tarve vaatii.

Mutta sanoisin ettei syytä huoleen. Oottele rauhassa. Ja siis tuo stressi, laihtuminen jne voi kans vaikuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En mielestäni ole kovin stressaantunut ollut, päin vastoin olen kesälomalla ollut kolme viikkoa, ja levollisempi kuin aikoihin.
Enkä ole laihtunutkaan.

Mulla venähtää kierto aina kun on loma. Kai se on se muutos päivärytmiin, tai en teidä onko se sit se lomallelähtästressi vai mikä. Mutta AINA kun on loma niin venähtää.

Onkohan mitään toivoa raskaudesta enää? Ärsyttää kun ollaan pitkään yritetty ja nyt olin jo aika toiveikas...

No voi olla. Ei kaikilla näy tikuissa heti kun menkat on myöhässä.

Onko tää ekan yritys? Voitko verrata oloasi edelliseen kertaan?

Kohdun ulkoinen raskaus voi tehdä tuommosta...

Eikö silloin tule plussaa ollenkaan jos on kohdun ulkoinen.
Enkä ole laihtunutkaan.

Tulee, mutta ei vältäämättä niin aikasin, kun normaalissa, kohdun sisällä olevassa raskaudessa.

On esikoisen yritys. Edellinen raskaus päättyi onnettomasti.

Silloin plussasin jo kun pari päivää myöhässä, haamu kun päivän myöhässä.

Oireet oli samat kuin jos menkat olisi alkaneet. Nyt ei mitään kumpaankaan suuntaan enää. Pari päivää sitten tuntui siltä kun menkat olisi alkaneet (vatsa/alapääkivut), mutta eivät sitten tulleet.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sekin voi olla, että et ole raskaana, mutta stressaat niin paljon asiasta, että menkatkin jää tulematta aikoinaan.

Niin kai...jotenkin vaan tuntuu, että en ole sen enempää stressannut kun aikaisemmissakaan kierroissa. Yritystä tosiaan takana jo pidempään.

Yhteistyössä