Ei mee mun jakeluun tällainen huutiskäytös

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huoh

Vieras
Huutaa tuotteen, sulkeutumisen jälkeen kysyy, että käykö jos maksaa loppukuusta, sulkeutui siis alkukuusta. No nyt ostaja maksoi sen, tosin eri pankista. Nyt hänellä on hirveä hoppu saada tuote, ihan pitäis samana päivänä laittaa postiin kun summa näkyy, tekstiviesti vielä laittaa heti kun summa näkyy tilillä. Laittaa tekstiviesti kun paketti on postitettu. No en taatusti oo laittamassa. Ensinnäkin maksuaikaa kysellään ennen huutoa. Jos itella kestää 3vk maksaa, pitäisin turpani kiinni vain nopeasta postituksesta

Alkuperäinen kirjoittaja Huoh:
Huutaa tuotteen, sulkeutumisen jälkeen kysyy, että käykö jos maksaa loppukuusta, sulkeutui siis alkukuusta. No nyt ostaja maksoi sen, tosin eri pankista. Nyt hänellä on hirveä hoppu saada tuote, ihan pitäis samana päivänä laittaa postiin kun summa näkyy, tekstiviesti vielä laittaa heti kun summa näkyy tilillä. Laittaa tekstiviesti kun paketti on postitettu. No en taatusti oo laittamassa. Ensinnäkin maksuaikaa kysellään ennen huutoa. Jos itella kestää 3vk maksaa, pitäisin turpani kiinni vain nopeasta postituksesta

No, kyl must jos on valmis myymään, pitää postittaa se heti.
Agressiivinen käytös ei oo myyjälle koskaan etu. :-(

No mutta tämä ostaja halusi, että heti aamulla katson onko tullut raha jo ja vien heti postiin jotta kerkiää vkl perille. Sata viestiä vaihdettu, mulla on oikeasti muitakin kohteita paljon, ei vaan voi yhden ostajan kanssa kokoajan viestitellä, ensin sopia maksusta ja nyt sitten ilmoitella koska maksu näkyy. Näkyy sitten kuin näkyy ja vien postiin. Luoja jos kaikkien ostajien kanssa olis tällaista :o ei kukaan pysty sillä sekunnilla menemään postiin kun joku suoritus näkyy tilillä. Tämä ostaja ei ole minun postituslistallani ensimmäisenä, ei todellakaan. Hänen vuoronsa on huomenna, vaikka summa näkyikin jo tänään. Itse olen ollut aika kärsivällinen

Alkuperäinen kirjoittaja älä valita:
Et olis suostun tuohon lisä aikaa antamaan maksuun :)

no mutta vaikka ostaja maksaisi samantien tuotteen, en mä siltikään syöksyisi postiin samantien, seuraavana päivänä sitten, mikä on jo nopeaa postittamista. Ei vaan voi mielestäni vaatia samantien postitusta jos itsellä on kestänyt 3vk maksaa. Olisin voinut kuulemma laittaa tuotteen postiin vaikkei raha näkynytkään, kunhan hän saa sen viikonlopuksi. Ihan uusi käyttäjä ja lunastamattomasta huudosta jo palautteita. Huoh

Sitten sinun täytyy laittaa omiin tietoihisi että postitat tuotteet tasan silloin kuin sinulle sopii ja et meinaa postittaa mitään heti kun raha näkyy.
Tämä käytäntö siellä nyt vaan suurimmalla osalla myyjiä/ostajia on että kun raha näkyy myyjän tilillä tuote lähtee saman päivän aikana postiin.
Mutta sinulla sitten on omat postitusajat.

Sitten sinun täytyy laittaa omiin tietoihisi että postitat tuotteet tasan silloin kuin sinulle sopii ja et meinaa postittaa mitään heti kun raha näkyy.
Tämä käytäntö siellä nyt vaan suurimmalla osalla myyjiä/ostajia on että kun raha näkyy myyjän tilillä tuote lähtee saman päivän aikana postiin.

itseasiassa suurinosa myyjistä ei käy joka päivä postissa. Mä käyn niin, että jos tänään näkyy joku summa ja tiedän että huomenna pari muuta, käyn tietenkin huomenna viemässä kaikki samalla kertaa. Nyt esim on 8 pakettia vietävänä, enempää ei mahdu mukaan. En mä voi yhden ostajan maksusuoritusta kytätä, että koska se näkyy. Nyt sattumalta näin suorituksen, pakkaan tuotteen illalla ja vien huomenna postiin, kuten moni muukin tekee. Ei mulla ole edes aikaa kytätä jokaisen ostajan suoritusta erikseen, saati lähetellä viestejä että milloinka näkyy tilillä.

Kyllä suurin osa minun tuntemista myyjistä keneltä minä olen ostanut tuotteita on postittanut tuotteet heti samana päivänä kun raha on heillä näkynyt.
Ei pidä lähteä koko huutis toimintaan jos et jaksa olla katsomassa edes kerran päivässä kuka on maksanut ja mitä.
Tekstaria en minäkään laittelisi mutta silloin kun myyjänä olen siellä niin aina laitan tuotteet saman päivän postiin jos vain raha näkyy ennen klo 17.00 jolloin meiltä tuo posti lähtee.

Kyllä suurin osa minun tuntemista myyjistä keneltä minä olen ostanut tuotteita on postittanut tuotteet heti samana päivänä kun raha on heillä näkynyt.
Ei pidä lähteä koko huutis toimintaan jos et jaksa olla katsomassa edes kerran päivässä kuka on maksanut ja mitä.
Tekstaria en minäkään laittelisi mutta silloin kun myyjänä olen siellä niin aina laitan tuotteet saman päivän postiin jos vain raha näkyy ennen klo 17.00 jolloin meiltä tuo posti lähtee.

no mä olen eilen illalla jo katsonut mitkä näkyy, mulla noita tuotteita on sen verran paljon myynnissä, etten vain pysty tarkistamaan niitä töiden jälkeen, koska pakkaamiseenkin menee aikaa, enkä saisi niitä lähtemään ennen 5, joten pakko pakata jo illalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

itseasiassa suurinosa myyjistä ei käy joka päivä postissa. Mä käyn niin, että jos tänään näkyy joku summa ja tiedän että huomenna pari muuta, käyn tietenkin huomenna viemässä kaikki samalla kertaa. Nyt esim on 8 pakettia vietävänä, enempää ei mahdu mukaan. En mä voi yhden ostajan maksusuoritusta kytätä, että koska se näkyy. Nyt sattumalta näin suorituksen, pakkaan tuotteen illalla ja vien huomenna postiin, kuten moni muukin tekee. Ei mulla ole edes aikaa kytätä jokaisen ostajan suoritusta erikseen, saati lähetellä viestejä että milloinka näkyy tilillä.

No oletpa kiireinen myyjä? Ilmeisesti näitä tällaisia pyyntöjä nyt ei ihan joka päivä tule, kun täällä kirjottelet että hyvä myyjä joustaa kyllä näissäkin asioissa eikä ala kiusaa tekemään. Kyllä minä ainakin postitan samana päivänä kun raha näkyy ja yleensä tuote on jo lähtökunnossa kun raha on tilillä.

Monilla varmaan on jonkunlaisia viestipaketteja liittymissään, mutta siltikään minusta ei voi vaatia toista lähettämään useita viestejä myytävän tuotteet tiimoilta. Kyllä pitää jaksaa odottaa, että posti tuo tuotteen, etenkin kun itsekin on odotuttanut. Minusta ap ei ole mitenkään viivyttelemässä asiassaan, on vaan ärsyyntynyt hoputtamisesta. Toisaalta, jos toimisi oikein nopeasti, pääsisi koko hommasta eroon :)

Alkuperäinen kirjoittaja piru:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jos käyt postissa tänään kuitenkin ja ostaja on tuotteen maksanut, niin ihan silkkaa vittuiluahan tuo on jättää huomiseksi.

Niin on mutta apee haluaa nousta tilanteen herraksi vaikka sitten negalla :D

no mä tuskin negaa saan, jos vien seuraavana päivänä maksun näkymisestä tuotteen postiin. Ostaja se on tässä se joka negan saa jos joku. Ei voi kestää 3vk maksamisessa ja tällaisesta kysytään etukäteen. En kerkiä näitä pakkaamaan enää tänään. Pointti tässä ajoituksessa olikin se, ettei ostaja voi vaatia ihan kaikkea jos itse toimii noin. On joku teini, eikä nyt ihan taida tajuta että en voi kytätä tiliä kokoajan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja piru:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jos käyt postissa tänään kuitenkin ja ostaja on tuotteen maksanut, niin ihan silkkaa vittuiluahan tuo on jättää huomiseksi.

Niin on mutta apee haluaa nousta tilanteen herraksi vaikka sitten negalla :D

no mä tuskin negaa saan, jos vien seuraavana päivänä maksun näkymisestä tuotteen postiin. Ostaja se on tässä se joka negan saa jos joku. Ei voi kestää 3vk maksamisessa ja tällaisesta kysytään etukäteen. En kerkiä näitä pakkaamaan enää tänään. Pointti tässä ajoituksessa olikin se, ettei ostaja voi vaatia ihan kaikkea jos itse toimii noin. On joku teini, eikä nyt ihan taida tajuta että en voi kytätä tiliä kokoajan.

Kytätä tiliä koko ajan? Johan se summa siellä tilillä on! Miksei paketti ole jo paketoitu ajat sitten, 3 viikkoa ollut aikaa. Ja kuinka se nyt pitää paketoida sitten? Minä ainakin laitan muovipussiin ja teipillä kiinni ja se on siinä.

No mun mielestä nopea postitus tarkoittaa parin päivän sisään maksusta. Jos sä käyt vaikka töissä ja katsot sieltä että jotain on maksettu niin harva lähtee vielä töiden jälkeen erikseen postiin tai kuljettaa mukanaan kaikkia potentiaalisesti sinä päivänä maksettuja tuotteita... Olisit ap sanonut vaan et laitat postiin heti kun ehdit eli tässä loppuviikosta, jos ennättää viikonlopuksi, kiva, jos ei ennätä niin tulee sit maanantaina, ei oo sun ongelma, eikä tollasesta voi negaa antaa, ei edes neutraalia.

Mä laitan kohteet sulkeutumaan siten, että pääsen postittamaan samana päivänä, tai siis illalla myöhään/yöllä mun kohteet sulkeutuu ja postitus on seuraavana päivänä ennen klo 16, eli kaikki joilla on sama pankki ja jotka ovat ehtineet aamulla lukea säpönsä ja siirtää rahat tilille, saa paketinsa pikapikaa.

Seuraavan postituksen teen seuraavana päivänä.

Yhteistyössä