Ei likka sitten tykänny uimakoulusta ja sanoo ettei mene enää huomenna

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Ei tykännyt olla siellä ja itki ettei halua sinne enää. Kun siellä on isompia poikia eikä likka kuulemma tykkään niistä. Kysyin, että meneekö sitten vanhempana, niin likka sano että joo. Sano vielä, että oppii silloin paremmin.

Pitää kysyä likalta vielä huomenna haluaako sinne ja vähän yrittää suostutella, mutta jos ei halua niin ei halua. Menee sitten ens kesänä uudestaan.

Exän kanssa kyllä odotettiin ihan päinvastaista reaktiota :whistle: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja keiju86:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Mäkin inhosin lapsena uimakoulua. Pari kertaa kokeilin...

Onneksi uimaan oppii ilmankin. =)

Mulla oli ihan sama. Monta kertaa aloitin, mutta ekan kerran jälkeen itkin ja ilmoitin, etten enää mene.

Mäki inhosin. Muistikuva on kauhean päsmäröivästä uimakouluopesta joka nöyryytti muiden edessä, kun en uskaltanut laittaa päätä veden alle. Tiedä sitten, oliko asia näin, mutta niin sen olen silloin kokenut.

meillä poika on ollut kolmena kesänä uimakoulussa ja tykänny valtavasti, odottaa innolla että taas alkaa uimak. =)
kysyitkö tytöltä että miksi ei suostu enää menemää sinne? onko tykänny kyllä sinun kanssa käydä uimassa hallissa? onko arka uimaan?

Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
meillä poika on ollut kolmena kesänä uimakoulussa ja tykänny valtavasti, odottaa innolla että taas alkaa uimak. =)
kysyitkö tytöltä että miksi ei suostu enää menemää sinne? onko tykänny kyllä sinun kanssa käydä uimassa hallissa? onko arka uimaan?

Mä en ole likan kanssa ollut uimahallissa, mutta on äitini kanssa ollut ja likka on vesipeto. Voi olla, että tuossa on sitäkin kun pitää opetella niitä juttuja eikä saa vain räpätä vedessä. Likka kun sano, että ei sieltä tehty mitään kivaa.

Meidän 4v halusi ihan väkisin viimesyksynä ja kävikin 2 kurssia sitä, sit teki totaalisen stopin ja nyt on vinkunut kun haluaa jatkamaan, ilmoitin hänet taas, saa nyt nähdä miten käy. Osaahan tuo jo tarpeeksi hyvin pinnalla pysyä, mut uimataito on todella tärkeä taito.

Yritä huokutella vielä huominen! sit jos ei halua niin sit ei...Varmaan säikähti sitä kaatumista?! Sano tytöllekkin että kokeile vielä toinen pvä ja sit jos et tykkää niin saa jättää kesken!

Yhteistyössä