ei lain voimainen tuomio ja elatustukitoimisto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
eikö kaupunki maksa? mulle maksaa kaupunki, ku en luottanut EXn maksuihin. silloin vaan kaupunki voi jäädä saamatta omansa takaisin. näin pahimmassa tapauksessa voi olla, et rahoja ei saa ennen uutta päätöstä ELLEI ex suostu maksamaan vanhojen mukaan, mitkä pitäisi mielestäni olla ihan käypiä. jos joutu maksamaan lisää, se maksetaan taannehtivasti takaisin??? ehkä kannattaa soittaa kunnan sos. ja yrittää kysy sieltä...

kiperä ja ikävä tilanne.

Alkuperäinen kirjoittaja WTF:
eikö kaupunki maksa? mulle maksaa kaupunki, ku en luottanut EXn maksuihin. silloin vaan kaupunki voi jäädä saamatta omansa takaisin. näin pahimmassa tapauksessa voi olla, et rahoja ei saa ennen uutta päätöstä ELLEI ex suostu maksamaan vanhojen mukaan, mitkä pitäisi mielestäni olla ihan käypiä. jos joutu maksamaan lisää, se maksetaan taannehtivasti takaisin??? ehkä kannattaa soittaa kunnan sos. ja yrittää kysy sieltä...

kiperä ja ikävä tilanne.

oon menossa tänään tuonne elatustukitst että maksavat sieltä kautta tän uuden summan ja erotuksen. meillä ei ex oo koskaan maksanu elareita suoraan vaan aina tullu kaupungilta, herra ei kuulemma saanu 3kk palkkaa :whistle:

se on kumma, et miehillä ei ikinä ole rahaa lapsiin, mutta muihin "menoihin" rahaa kummasti löytyy...

mun ex on taas sitä mieltä, et mun uuden miehen velvollisuuson elättää hänen lapsensa...

luulisin, ettet joudu rahatta olemaan, vaan kaupunki hoitaa sen puolen ja perii maksut sitten ex:ltä. noot raha jne jutut on eron jälestä sangen kettumaisia...

Yhteistyössä