Ei kutsuttu katsomaan vauvaa.. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The titityy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

The titityy

Vieras
Naapuri tuli tänään kotiin vauvan kanssa ja siellä tuntui väkeä käyvän.

Me ollaan oltu oikeinkin kavereita ja lahjoitin sinne meidän pinnasängyn ja ostin kaksi pakettia vaippoja tuossa etukäteen lahjaksi kun kuulosti että heillä on rahat tiukassa.

Jotenkin loukkaa kun ei pyytänyt vauvaa katsomaan samalla kertaa kun muitakin kävi. :(

Ehdinhän minä sen nähdä vielä vaikka joka päivä mutta siltikin tuntuu aika oudolta..

ehkä nyt kävi sukulaisia ja haluavat että kaverit käy erikseen? :)
ei sitä välttämättä jaksa kovin paljoo niitä vieraita heti...j ajos ootte kerta kavereita niin ehkä haluaa olla sun kans rauhassa,jutella synnytyksestä ym ilman muuta hälinää :)

mutta jos ei vaan jaksanut enenpää kestittäviä samana päivänä, ja kutsuu sut lähipäivinä kunhan totuttelee ensin itse kotonaoloon vauvan kanssa. Meillekin tuntui ihmisiä tuppaavan kylään heti kun vauva syntyi, vaikka itse ois mielummin ollut pari päivää ihan vaan oman perheen kanssa.

Oli siellä ihan kavereitakin, ainakin yksi tyttö tästä naapurista.
Tuo naapuri puhui etukäteen että kaikki vieraat heti kerralla ja sitten oma rauha.

Itse tein aikoinaan samoin. Kahvilla kävi ne jotka kävi heti kun kotiuduttiin ja sitten jäätiin omaan rauhaan.

En mäkään olisi pyytänyt sua vaikka oltaisi ystäviä ja meillä olisi sukulaisia käymässä. Mutta syy ei ole se ettenkö haluaisi ystävälle vauvaa esitellä. Musta vaan olisi ihanaa että saisin jutella ystävän kanssa rauhassa, ilman kymmentä sukulaista ympärillä jolloin kenenkään kanssa ei ehdi kunnolla höpistä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
ilman kutsua siis. Se kutsuu sut vielä ihan rauhassa. Ja voihan olla, että sä oletat olevasi parempi kaveri kuin oletkaan.

En minä mitään oleta.
Varmastikin kuitenkin olen ollut läheisin ketä sillä on ollut.
Yksin se lapsensa odotti ja päivittäin ollaan oltu tuossa juttusilla ja leikitty pihalla lastemme kanssa.

No älähän nyt tuollaisesta nokkiinnu :) Jospa siellä käy vain lähisukulaiset tänään ja ystävien aika sitten myöhemmin :) Itse en ole koskaan pyytänyt ketään varsinaisesti vauvaa katsomaan, vaan vieraat ovat itse olleet yhteydessä meihin päin, että koska sopisi tulla :)

Me ei olla ikinä kutsuttu ketään kattomaan vauvaa...ei täällä vissiin oo tapana tai sitten ei olla sitä vaan tajuttu, mutta on tuota porukkaa aina riittäny kattelemaan...ihan kutsumattaki. Että jos heillä ei oo ees tapana kuttua vaan porukka on vaan soittanu, että saapiko tulla...näin meillä. :heart:

jos he haluaa ensin ihan lähipiirin vaavia katsomaan ja jaksottavat kyläilyjä..että saavat välissä olla perheenäkin,uutta arkea opettelemassa. =)

Varmasti vielä sinutkin pyydetään vauvaa katsomaan! =) :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja öttismönkiäinen:
mä en kutsunut ketään, ne tuli jotka halusivat. jotkut soittivat että saako tulla käymään.

Kieltämättä näin mäkin tein.... =) Välillä oli vaan pakko sanoa että tänään en jaksaisi,jospa joku muu päivä.. =)

Jospa tosiaan ketään ei kutsuttu, vaan menivät pyytämättä. Ja jos etukäteen jo sanoi, että heti kaikki vieraat kerralla, niin oletti sun tietävän ja tulevan ilman muuta. En mäkään ole ikinä ketään pyytänyt käymään. Kun sana on kiertänyt, että ollaan kotona, ovat tutut ja sukulaiset tulleet ihan oma-aloitteisesti, osa soitti, että sopiiko tulla ja osa tuli kyselemättä. Kaikki yhtä tervetulleita. Saattaa sunkin kaveris vaan ihmetellä, että mistä sä oot suuttunut, kun et mennyt vauvaa katsomaan!?

Kävi naapuri pari kertaa päivänaikana samaan aikaan tupakilla.
Muutama sana siinä vaihdettiin.
Olin taas niin itkeneen ja ränsistyneen näköinen että voihan olla että siksikään ei pyytänyt tulemaan.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Kävi naapuri pari kertaa päivänaikana samaan aikaan tupakilla.
Muutama sana siinä vaihdettiin.
Olin taas niin itkeneen ja ränsistyneen näköinen että voihan olla että siksikään ei pyytänyt tulemaan.. :/
Jos hän oli vielä itekttyneen näköinen, ei sitten mieleesi tullut tarjoutua kuuntelijaksi ja seuraksi ihan pyytämättä? Itse en aikoinaan pyytänyt ketään erikseen vauvaa katsomaan. Ne jotka halusivat soittivat, sopiiko tulla.

Yhteistyössä