M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:HEH mikä peli,läpi meni =)
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:HEH mikä peli,läpi meni =)
Höh, en miä pääse ulos
Kuusessa joulusukka ja pipari
peli pelattu..
Alkuperäinen kirjoittaja Joo!:Siis onks noi kaikki noin typeriä? Liikuttaa pari esinettä sinne ja tänne, roskat roskiin, valo päälle ja ovi auki. That's it?
Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:HEH mikä peli,läpi meni =)
Höh, en miä pääse ulos
Kuusessa joulusukka ja pipari
peli pelattu..
ootko kerän roskat lattialta?
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Joo!:Siis onks noi kaikki noin typeriä? Liikuttaa pari esinettä sinne ja tänne, roskat roskiin, valo päälle ja ovi auki. That's it?
Ei todellakaan
Samaa tyyliä, mutta ilmeisesti tää oli supersuperlyhyt
(paitsi mulle)
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:mitä tolle pelikonsolille pitää tehä? :ashamed: se sanko ei liiku mihinkää :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:sukka ja se konsoli on lelulootas ja roskat roskissa.. ja ei tapahdu mtn.. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja mä:no nyt on pukki..mut mistä koodi tohon pukin vieressä olevaan laatikkoon
Alkuperäinen kirjoittaja mä:no nyt on pukki..mut mistä koodi tohon pukin vieressä olevaan laatikkoon