Ei kiitos esileikkejä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaisa

Vieras
Heippa!
Onko muita naisia jotka pitkät esileikit kyllästyttää?Multa kertakaikkiaan katoaa punainen lanka ja on tosi vaikee keskittyä jos suudellaan kauan tms.kähmintää.

Meillä tosin pienet lapset ja ollaan totuttu nopeesti touhuumaan ja muutenkin oon kamalan hätänen ihminen.
Kampaamossakin on tuskaa istua paikallaan,on miljoona asiaa mitä vois tehä!!!

Mutta tuohon esileikkiin,meillä kait keskimäärästä nopeempaa sillä "esileikkiin " menee ihan tovi,sen verran mitä ukko tarvii ja sitten mä ite saan tosi nopeeta silloin kun oon sillä mielellä eli varmaan alle minuutissa.
Miehelläkin suht nopeeta irtoo,eli kai sellanen 5 minsaa koko touhuun on keskiverto.Ja oon siihen tyytyväinen.

Onks tä outoa...Miten muut naiset kokee?tarviitteko oikeesti pitkiä esileikkejä??
Näin oon kuullu mut kavereilta en kehtoo kysyä moista.
Mä en vaan kertakaikkiaa taho saada orgasmia jos menee pitkä tovi ja multa ajatus jo karkaa muihin juttuihin!!

NO et ole ainoa. Minä en vain Osaa /Kykene saamaan kahta kertaa, joten
en halua "vahinko-orgasmia " esileikkiessä, koska sitten menee vain hermot miehen odotteluun. *säälittävää, myönnän *

Minäkin saan orgasmin tosi nopeasti, alle minuutissa niin kuin sinäkin ap. Tää on varmaan yks selitys siihen miksei pitkät esileikit tai jyystäminen kiinnosta. Kun on valmista niin on valmista. :)

Voi kun kivaa tietää että mietä on muitakin!!!
Jotenkin oon saanut kuvan että naisen pitää jaksaa esileikkejä ja touhuta ja touhuta niin pitkään...

Mies on tyytyväinen ja itekin todella,mut siitä oon kärsinyt huonoo omatuntoo että touhut kestää niin vähän aikaa.

Tiiän jo aika nopeeta tuunko saamaan vaiko en ja sitte vähän kuin luovutan jos tuntuu ettei tuu.

Kiitos naiset,ihanaa!!!
Mä oon normi!!!

Meilläkin asustaa kaksi "kuumakallea", ei tuhlata aikaa esileikkeihin koska molemmat lauetaan nopeasti. Mulle se ei olisi ongelma mutta miehen pitää saada palautua (ja siinä ajassa mä kerkeän nukahtaa ). Joten energia käytetään itse toimintaan, ei sähläämiseen.
Onhan se vähän noloa että tulee pelkästä ajatuksesta (minä siis), mutta minkäs teet? :ashamed:

Koko hoito 5min?! Meillä pelkkä akti kestää jo sen 30 min vähintään (jos aika loppuu kesken), yleensä pari tuntia. Hurjaa, miten erilaisia ollaan. Mut en minäkää kyllä kovinkaa kauaa mitää räpeltämistä jaksa, haluthan siinä menee. Joskus on mukavaa, mut yleensä teen ite mieluumin miehelle, ku oon saava osapuoli.

Ihan kuin mun tekstiä!!! :wave:
MÄ en taas kiusotteluista välitä,siihen loppuu touhut sillä mulla ei riitä pinnaa maata jos toinen vaikka silittelee tms.

Ollaan hätäsiä täälläkin molemmat,alta minsa mullekin orgasmi jos on tullakseen.
Onpa meitä monia,mut yllätti tämä naisten nopeus!
Taitaa ne miehet tarvita enempi aikaa!!! ;)

En tykkää esikeikeistä, suoraan asiaan vaan.
Alkaa vaan huvittamaan jos joku mies yrittää nuoleskella ja lämmitellä.. melkein naurattaa suoraansanoen. se kaikki on niin teennäistä.
Panemaan vaan heti.

Yhteistyössä