Ei kelvannut pikkupizzat 9-vuotiaille tytöille

kun olin ajatellut että välillä synttäreillä voisi tarjota muutakin kuin sipsejä suolaisena palana. Porkkanapalat ja kurkunpalat dipin kera kyllä meni ja suolaiset tapaskeksileivät. Ja muutenkin tytöt ovat hiukan varovaisia mitä suuhun laittavat.

Wilma-73 ei pääse kirjautumaan
Mä tein broileriwrappeja eilen kun tyttö vietti kaverisynttäreitään, tosi hyvin teki kauppansa, nuo nyt kyllä hieman vanhempia, ikää vierailla oli 9-12.

Itsetehdyt pikkupizzat teki myös kauppansa joitakin vuosia sitten, tein niistä sydämen muotoisia... :)

vieras
Kyllä niissä pitää joku juju olla, pelkkä miniatyyrikinkkupitsa on aika arkinen tarjottava tänäpäivänä. Persikkaa tai ananasta pehmentämässä, erikoisen muotoiset pitsat tai joku muu houkuttava juttu.

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja hoikkis:
no ei todellakaan lihota jos silloin tällöin syö :)
Lihottaa ne. Kysy vaikka 9-vuotialta tytöiltä :D Mua huvitti viime kesänä setrkkuni tyttären 7 v tytär, joka ilmoitti heti kättelyssä isomummonsa 80-vuotispäivillä, että hän ei sitten syö hiilihydraatteja, koska ei halua olla läski :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Lihottaa ne. Kysy vaikka 9-vuotialta tytöiltä :D Mua huvitti viime kesänä setrkkuni tyttären 7 v tytär, joka ilmoitti heti kättelyssä isomummonsa 80-vuotispäivillä, että hän ei sitten syö hiilihydraatteja, koska ei halua olla läski :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Joo lihottaa tai ei, mutta yksi tyttö joka niitä söi on aktiivinen pikajuoksijan alku eli urheilija jotka yleensä välttävät lihottavia juttuja niin olen ymmärtänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:

Mun mielesta tuo ei ole ollenkaan huvittavaa, vaan paremminkin huolestuttavaa :/ Mun ystavan 10v. tytto LAIHDUTTAA, vaikkei todellakaan ole ylipainoinen.

JONSERED Karhunkantaja
Meillä meni kuin kuumille kiville, kun muksut saivat itse tehdä pizzansa. Ihan hauska ohjelmanumero, jos ei ole kovin suuri porukka. Simpukoitakin joku uskaltautui maistamaan, kun omat muksut niitä söivät.

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Joo lihottaa tai ei, mutta yksi tyttö joka niitä söi on aktiivinen pikajuoksijan alku eli urheilija jotka yleensä välttävät lihottavia juttuja niin olen ymmärtänyt.
Mun tuntemani kilpaurheilijat kyllä nimenomaan tankkaavat niillä hiilihydraateilla. Ja muutenkin...urheilija saa vetästä aika paljon enemmän kaloreita päivässä kuin epäurheilija.

Ja hei...musta ne pikkupitsat oli oikein hyvä tarjottava lapsen synttäreille. Mutta tämän päivän 9-vuotiaat pikkuneidit osaavat jo katsoa vartaloaan peilistä ja huomaavat jokaisen muhkuran, mikä ehkä vartalossa on. Ja se muhkura on kyllä paljon kamalampi asia kuin finni naamassa.

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:
Mun mielesta tuo ei ole ollenkaan huvittavaa, vaan paremminkin huolestuttavaa :/ Mun ystavan 10v. tytto LAIHDUTTAA, vaikkei todellakaan ole ylipainoinen.
No mä satun tietämään, että tämä hiilihydraatiton läskejä kammoksuva 7 v joutuu kotioloissa syömään justiinsa sitä, mitä eteen laitetaan. Äidillään kun sattuu olemaan maalaisjärki päässä =)

Huolestuttavaa
Nykyään eskari-ikäisistä tytöistä VAIN 15% on tyytyväinen omaan kehoonsa. 85% haluaisi olla mm laihempi!!!

Miettikääs sitä vanhemmat! Aika rankka asenne kotoa opittu! :(

Yhteistyössä