kun olin ajatellut että välillä synttäreillä voisi tarjota muutakin kuin sipsejä suolaisena palana. Porkkanapalat ja kurkunpalat dipin kera kyllä meni ja suolaiset tapaskeksileivät. Ja muutenkin tytöt ovat hiukan varovaisia mitä suuhun laittavat.
Ihan itse tein =)Alkuperäinen kirjoittaja jeejee:siis saarioisten tms vai itsevalmistetut? Ensinnä mainiutut ei kelpaa kenellekään.
no ei todellakaan lihota jos silloin tällöin syöAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Pitsat lihottaa, sen tietää jo 9 veetkin =)
Ihan vaan kinkkua. Mutta nuo tapaskeksit jossa oli kinkkua ja kurkkua päällä olivat tosi suosittuja.Alkuperäinen kirjoittaja Oho:Meillä on mennyt kuin häkä! Sekä ne pakastealtaan ristosrantet, että omat kiekot.. Niin tytöille kuin pojille..
Lihottaa ne. Kysy vaikka 9-vuotialta tytöiltä Mua huvitti viime kesänä setrkkuni tyttären 7 v tytär, joka ilmoitti heti kättelyssä isomummonsa 80-vuotispäivillä, että hän ei sitten syö hiilihydraatteja, koska ei halua olla läskiAlkuperäinen kirjoittaja hoikkis:no ei todellakaan lihota jos silloin tällöin syö
Joo lihottaa tai ei, mutta yksi tyttö joka niitä söi on aktiivinen pikajuoksijan alku eli urheilija jotka yleensä välttävät lihottavia juttuja niin olen ymmärtänyt.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Lihottaa ne. Kysy vaikka 9-vuotialta tytöiltä Mua huvitti viime kesänä setrkkuni tyttären 7 v tytär, joka ilmoitti heti kättelyssä isomummonsa 80-vuotispäivillä, että hän ei sitten syö hiilihydraatteja, koska ei halua olla läskiAlkuperäinen kirjoittaja hoikkis:no ei todellakaan lihota jos silloin tällöin syö
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Lihottaa ne. Kysy vaikka 9-vuotialta tytöiltä Mua huvitti viime kesänä setrkkuni tyttären 7 v tytär, joka ilmoitti heti kättelyssä isomummonsa 80-vuotispäivillä, että hän ei sitten syö hiilihydraatteja, koska ei halua olla läskiAlkuperäinen kirjoittaja hoikkis:no ei todellakaan lihota jos silloin tällöin syö
Mun tuntemani kilpaurheilijat kyllä nimenomaan tankkaavat niillä hiilihydraateilla. Ja muutenkin...urheilija saa vetästä aika paljon enemmän kaloreita päivässä kuin epäurheilija.Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Joo lihottaa tai ei, mutta yksi tyttö joka niitä söi on aktiivinen pikajuoksijan alku eli urheilija jotka yleensä välttävät lihottavia juttuja niin olen ymmärtänyt.
No mä satun tietämään, että tämä hiilihydraatiton läskejä kammoksuva 7 v joutuu kotioloissa syömään justiinsa sitä, mitä eteen laitetaan. Äidillään kun sattuu olemaan maalaisjärki päässä =)Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Mun mielesta tuo ei ole ollenkaan huvittavaa, vaan paremminkin huolestuttavaa :/ Mun ystavan 10v. tytto LAIHDUTTAA, vaikkei todellakaan ole ylipainoinen.