Ei kaikki lapset rakasta vanhempiaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niin se on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niin se on

Vieras
se on totuus. Toiset vanhemmat vain eivät osaa näyttää rakkautaan ja toisilla sitä ei tunnu riittävän tarpeeksi katraan viimeiselle, no jos ei ensimmäisellekään. Ei kaikki lapset siis rakasta vanhempiaan, ainakaan sitten kun jo itse osaavat aivojaan käyttää ja voivat yhdistellä ja vertailla kokemuksiaan. Jos ne vanhemmat eivät ole välittäneet niin turhaa sitä rakkauttakaan on odottaa lapseltaan. Ei ole kirkonkirjoissa kuulutettu juttu, että vanhemmat olisivat lapsilleen aina ja iänkaikkisesti rakkaat.

Vanhemmat liikoine virheineen tekevät mahdottomaksi lastensa heitä rakastaa ja kunnioittaa. Rajansa kaikella, ei veri ole aina vettä sakeampaa.
Molen katkaissut välini puoleen perheestäni :whistle:

mä en voi rakastaa vanhempiani mitenkään sellaisina kuin he ovat. pelkään että heidän epäempaattisuutensa ja p***apäisyytensä on jo vaurioittanut minua niin pahasti että siirrän vahingossa osan siitä P***a lapsiini, ja lopulta he eivät rakasta minua....vanhempien virheet siirtyvät sukupolvien päähän.

Se onkin vähän eri asia kuin minä ja vanhempani. Olen pyrkinyt tekemään kaiken juuri päinvastoin kuin lapsuudessani ja kyllä, rakastan lastani ja hän minua, nyt ja aina.

Yhteistyössä