Ei kaikki laihdu karppaamalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ylipaino ei ole naurun asia.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Ylipaino ei ole naurun asia.

Vieras
Mulla aina on toiminu paikkarit vaikka sitä nyt niin paljon parjataanki. Omasta tyhmyydestä en ole enää välittänyt itsestäni ja lihonut takaisin. Näinhän käy joka ikisellä ruokavaliolla jos sen noudattamista ei jatketa, ei siis voi syyttää metodia vaan itseään.
Eli aion aloittaa jälleen paikkarit ja yrittää vihdoinkin pysyä normaalipainoisena ja jatkaa samalla metodilla lopun elämääni.

Karppaus on elämäntapa, ei dieetti niinku painonvartijat. Jos jatkaa karppausta laihtumisen jälkeen ei lihoo takas ku ei oo enää makeenhimoa. Siksi painonvartijat harvoin toimii, vaatii enemmän itsekuria.

Painonvartijatkaan ei ole dieetti vaan elämäntapa. Sitä jatketaan tavoitepainon jälkeen ylläpito vaiheella missä lisätään 2 pistettä jotta paino pysyy, ei liho eikä laihdu. Siinä vaiheessa kun tavoite on saavutettu niin pisteet osaa ruuasta laskea vaikka unissaan eikä tarvita ylöskirjaamista koska se on lähinnä automaatio.

Laihtuu sitten millä keinolla hyvänsä, vaatii itsekuria pitää se paino kurissa..

Itse olen saanut -27kg. 4.1 urakana lotin. nyt on tullut jälleen mässytystapa joinain päivinä =( Tiukka linja jälleen huomenna ja päätin et kun painoni alkaa kutosella, on seuraavaks mun nannapäivä =) Kevyemmin ja terveellisemmin syön, liikun rutkasti enemmän mutta töitä on tehty myös pääkopan kanssa...

Tsemppiä kaikille keventäjille, tyyli vapaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:
mulle liikunta on kaiken a ja o.

Niinpä. Onhan tuota painoa vieläkin ylimääräistä, mutta kun en halua kieltäytyä kaikesta hyvästä. Toki vähän tarkkailen,että mitä tulee syötyä, mutta enemmän keskityn siihen liikuntaan. Saa syödäkin vähän vapaammin, kun kuluttaa muutakin kuin takapuoltaan.

Eikö ois ihan sama vaan opetella syömään oikein.Kaloreitahan tuossa painonvartijoissa lasketaan,vaik ovatkin pisteitä.
Helppoa ku heinän teko,opettelee syömään oikein niin ei tule sellaisia päiviä et ylittäis kalorimäärän kahella tonnilla.
Itse olisin niitä pisteitä saanu sen verran et kalorit ois ollu muistaakseni jotain 1400 luokkaa.

Mun mielestä pistelasku toimii paremmin. Se on helpompaa eikä tarvi tulla koneelle merkkaamaan syömisiä ylös. Harrastan liikuntaa aika paljon ja hiilarit auttaa jaksamaan paremmin. Eihän millään dieetillä kannusteta syömään valkoisia jauhoja ja sokeria, sehän on päivän selvää!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mun mielestä pistelasku toimii paremmin. Se on helpompaa eikä tarvi tulla koneelle merkkaamaan syömisiä ylös. Harrastan liikuntaa aika paljon ja hiilarit auttaa jaksamaan paremmin. Eihän millään dieetillä kannusteta syömään valkoisia jauhoja ja sokeria, sehän on päivän selvää!

Niin ne pisteethän lasketaan kaloreista.

Yritin laihduttaa karppaamalla, ei onnistunut. Söin liikaa rasvaa ja siten sain liikaa energiaa. En kuitenkaan halunnut lähteä maustamaton kana -linjalle. Sinällään kuitenkin hyvä kokemus, koska tuntui että sai herkutella ja ei se paino sinä aikana silti edes noussut.

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Yritin laihduttaa karppaamalla, ei onnistunut. Söin liikaa rasvaa ja siten sain liikaa energiaa. En kuitenkaan halunnut lähteä maustamaton kana -linjalle. Sinällään kuitenkin hyvä kokemus, koska tuntui että sai herkutella ja ei se paino sinä aikana silti edes noussut.

kokeile vlcd:ä.

Karppaus ei ole pelkästään laihdutusmetodi, vaan myös terveellinen elämäntapa.

Uskon kyllä, että on sekin vähemmistö, joitten täytyy rajoittaa sekä hiilihydraattien että rasvojen saantia jotta laihtuis.

Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:
Alkuperäinen kirjoittaja m:

kokeile vlcd:ä.

Huomenna alkaa.. ;) Tänään syöty viimeiset lihan kaapista. :D

Yhteistyössä