Ei kai ala taas=(

Tuota tyttöö nukutin taas 2h, ja voi sitä huutoo. :(
Minä en voi ymmärtää etten saa sitä rauhottumaan hetkeksikään, jos se huuto alkaa niin siitä ei tule loppua vaikka tekisin mitä. :/

2kk valvoin sen kanssa reilun vuoden iässä, joka nukkumaan meno huutoo ja sitähän kesti parhaillaan aamuun.
Nyt en enää jaksais.

Tuo naapuri kruunas mun ketutuksen täysin, joo he eivät taas saa nukkua kun tuo huutaa, #&%?$!*!
Minkä ihmeen tolle teen :\| :ashamed:
 
Meillä auttoi,kun joka päivä oli samat iltatouhut samaan aikaan. Oli sitten arki tai pyhä. 19.30 iltapala, 20.00 iltapesu sitten sänkyyn ja iltasatu ja pikkusen laulua ja hyvää yötä. 9.00 nukkui tyytyväisenä tuhisten. Tää siis joka päivä sama juttu. Aamulla herää aikasin, n. 8-9 ja päivä unia ei ole nukkunut 2 vuoden iän jälkeen, muuta kuin tarhassa n. 1h.
 
Ihan samat on rutiinit.
Ja nyt nukahti vähän aikaa hyvin viereen, se huutaminen loppu kun seinään.
Tais kuukaus mennä ihan hyvin että nukahti, nyt alkaa taas olla samoja merkkejä kun aikasemmin. :(

Ei ole puhettakaan että nukahtais itekseen, mutta tyytyväinen olin että edes viereen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 08:14 riks raks poks kirjoitti:
Ihan samat on rutiinit.
Ja nyt nukahti vähän aikaa hyvin viereen, se huutaminen loppu kun seinään.
Tais kuukaus mennä ihan hyvin että nukahti, nyt alkaa taas olla samoja merkkejä kun aikasemmin. :(

Ei ole puhettakaan että nukahtais itekseen, mutta tyytyväinen olin että edes viereen.
Ei sit auta kuin vieressä nukuttaa ja pikkuhiljaa erottua siitä. Mukavahan siihen viereen on tuupertua nukkumaan, tuhisemaan. Mutta jos siinä vieressä ei olekaan ketään, kun herää, niin huutohan siinä alkaa. Meillä esikoisen kanssa oli samanlaista. Kuopus ollut helppo tapaus. Voimia sinulle. :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 08:26 vatruska kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 08:14 riks raks poks kirjoitti:
Ihan samat on rutiinit.
Ja nyt nukahti vähän aikaa hyvin viereen, se huutaminen loppu kun seinään.
Tais kuukaus mennä ihan hyvin että nukahti, nyt alkaa taas olla samoja merkkejä kun aikasemmin. :(

Ei ole puhettakaan että nukahtais itekseen, mutta tyytyväinen olin että edes viereen.
Ei sit auta kuin vieressä nukuttaa ja pikkuhiljaa erottua siitä. Mukavahan siihen viereen on tuupertua nukkumaan, tuhisemaan. Mutta jos siinä vieressä ei olekaan ketään, kun herää, niin huutohan siinä alkaa. Meillä esikoisen kanssa oli samanlaista. Kuopus ollut helppo tapaus. Voimia sinulle. :hug:
Nyt onkin ongelma siinä ettei nuku vaikka olen vieressä tai en, tai nukkuu joskus mutta eilenkin puolenyön aikaan ja tästä se vaihe lähtee ettei nuku koko yönä.
 
HMM
Minä olen kuulkaa raa'asti opettanut lapset nukahtamaan itse jo puoli vuotiaana ilman mitään nukutuksia. Joskus on saattanut huutaa pari tuntia ja olen käyny kattomassa mutta nukuttamaan en ole alkanut. Mukavia koululaisia jo ilman mitään uniongelmia.
 
Onko sattunut jotain ettei uskalla/halua nukkua? Tuli vain mieleeni kun esikoinen lopetti nukkumisen 1,5 vuotiaana. Oli vasta saanut pikkuveljen ja yksi ilta isi lähti 2 viikon työputkelle pojan yöunien aikaan. Puoli vuotta meni, ettei suostunut käymään nukkumaan laisinkaan :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 09:04 hmm kirjoitti:
Minä olen kuulkaa raa'asti opettanut lapset nukahtamaan itse jo puoli vuotiaana ilman mitään nukutuksia. Joskus on saattanut huutaa pari tuntia ja olen käyny kattomassa mutta nukuttamaan en ole alkanut. Mukavia koululaisia jo ilman mitään uniongelmia.
Olen koittanu tätäkin, itekseen nukahti 1v. asti.
Sen jälkeen alko ongelmat että ei nukahtanu millää, ja viereen nyt jotenkin, ja sit tuli 2kk. kestävä taistelu ettei nukkunu mitenkää, huuti vaan ja koskee ei saanu huuto ylty hirveisiin raivokohtauksiin.
Nyt naapuri alkanu käymään oven takana turhankin usein että tuo huudattaminen ei ainakaan käy.

Tää nyt melkein kuukauden suju että viereen nukahti hyvin, nyt alkaa tuntuun että alkaa tämä vaihe ettei nuku enään edes viereen.
:/
 
luusi
Mulla aika sama homma saman ikäisen pojan kanssa. Olen jutellut asiasta päiväkodissa ja neuvolassa, ja sanotaan, että ton ikäisellä tulee niin vahvasti päivän tapahtumat ja uudet opitut asiat uneen, että on vaikea rauhoittua. Mäkin olen vaan entisestääkin rauhoittanut illan touhuja, ei rajuja leikkejä, telkkaa tai muuta viimeiseen tuntiin. Luetaan vain ja kylvetään. Ja aika kauan annnan huutaa sängyssä, ennen kuin menen, sitten vähän paijaan ja sanon tuhannen kerran, että hyvää yötä, kaikki hyvin. sitten se jossain vaiheessa nukahtaa omaan itkuunsa. Sekin tuntuu jotankin pahalta, mutta kai tää vaihe menee ohi...


 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 09:30 luusi kirjoitti:
. sitten se jossain vaiheessa nukahtaa omaan itkuunsa. Sekin tuntuu jotankin pahalta, mutta kai tää vaihe menee ohi...

Meillä ei poika enään pinniksessä pysynyt vaan kiipesi pois ja juoksi, meuhkasi, rikkoi, hajoitti, tappeli... väsyksissä. Satuja ei jaksanut kuunnella ei piirrettyjä katsella. Jos vaikka syliin nukahti samantien havahtui, et apua nukahdin, ja sama riehunta jatkui taas. Jossain vaiheessa sit nukahti milloin mihinkin.
 
:hug: no ehkä tämä jää ihan lyhyeksi kaudeksi.

mulla poika huusi illat 3-9-viikkosena ja nukku yöllä vain korkeintaan parin tunnin pätkiä ja sitten taas huudettiin tunti.. se loppu sitte ku seinään. reilun kuukauden päästä se alkoi uudestaan mutta loppui sitten onneksi viikossa. sen jälkeen ei ole kärtynny monena iltana, mutta eilen oli kyllä pienonen show.kakka tuli viimeksi toissa-aamuna pienen pieni ja sitä edellinenki oli parin päivän välillä. eli mahavaivojaan tuo on huudellu nyt sitten. luumuvelliä olen syöttäny kun ei se lusikkaa huoli jos sitä kärtyttää.. ehkäpä se tästä jos se tänään kakkais.. eilen ei tullu päiväunistakaan mitään.

olen kyllä aika väsy ja kärty ite nyt ku yöllä heräsin varmaan puolen tunnin välein. jos ei Kassu herättäny niiin kipsijalka.. \|O multa saattaa sitte tänään tulla rumaa tekstiä. *varoitus* :D jos nuo isommatki on taas ihan kauheita tappelupukareita niin tulee kyllä kiukku ja tänne sen kyllä puran..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 09:30 luusi kirjoitti:
Mulla aika sama homma saman ikäisen pojan kanssa. Olen jutellut asiasta päiväkodissa ja neuvolassa, ja sanotaan, että ton ikäisellä tulee niin vahvasti päivän tapahtumat ja uudet opitut asiat uneen, että on vaikea rauhoittua. Mäkin olen vaan entisestääkin rauhoittanut illan touhuja, ei rajuja leikkejä, telkkaa tai muuta viimeiseen tuntiin. Luetaan vain ja kylvetään. Ja aika kauan annnan huutaa sängyssä, ennen kuin menen, sitten vähän paijaan ja sanon tuhannen kerran, että hyvää yötä, kaikki hyvin. sitten se jossain vaiheessa nukahtaa omaan itkuunsa. Sekin tuntuu jotankin pahalta, mutta kai tää vaihe menee ohi...
Itkuunsa nukahtaa joo, mutta saattaa mennä huuto aamuöille tai useempaan tuntiin ainakin, ja turha mennä paijaamaan, huuto senkun lisääntyy. :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 09:36 vieras kirjoitti:
Miksi sitä viet nukkumaan jos ei ala? Ei siis nukuta?!
Vai iltaisinko?
Nyt en vielä tiedä miten menee tänään päiväunet mutta siis sillon ei nukkunu niitäkään ja ei oikeen yölläkään, eli nukkuminen se ongelma tässä, tai nukahtaminen.

Eli eilen valvoin puoleenyöhön sen kanssa, huuti 2h putkeen ja lopulta tais vahingossa nukahtaa, ennen meni jopa aamuun.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 09:37 vieras kirjoitti:
Jos sillä on jalat kipeenä tai hampaita tulee? Hiero jalkoja niin voisi auttaa tai anna särkylääkettä yöksi, katso helpottaako :)
Ei auta supot olen koittanu, ei minusta näyttäis että olis mitään kipuja.
kai sillä tulee jotain kausia että vihaa tota sänkyä, en ymmärrä.
pinniksestä tulee pääedellä lattialle niin nyt on normi sängyssä.
 

Yhteistyössä