ei jumalauta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ChEERS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ChEERS

Aktiivinen jäsen
08.11.2008
1 145
0
36
tein tänään ruokaa (kuten joka ikinen vtun päivä muulloinkin vaikkei vois vähempää kiinnostaa)

tarjolla oli uunimakkaraa.
miehen makkaroihin paljon sinappia koska siitä tykkää, mun makkaroihin vaan hyvin pienesti kun en niin välitä.
miehen makkaroihin ei paljoa tomaattia kun ei siitä niin välitä, mulle rutkasti koska rakastan tomaattia.
miehen makkaroihin ei sipulia yhtään kun ei voi sietää, mun makkaroihin paaaaljon sipulia.

kaiken huipuks laitoin viel omiin makkaroihini coctailtikut pystyyn joiden päihin maalarinteipit joissa luki mun nimi ja maininta sipulista.
(koska en ollut kotona kun mies tuli syömään)

äsken kauheen nälän kourissa menin keittiöön, niin mitä on tehny mies? syöny mun makkarat. siel oli ne miehen sinappipommimakkarat ilman sipulia ja minimaalisilla tomaateilla jäljellä.

kysyin et mitä hittoo, ni hän ei ollu huomannu et niis on sipulia ja oli sit syöttäny ne sipulit ja tomaatit koiralle ja puristanu tuubista sinappia päälle kun niin nuukasti olin laittanu |O

voi juma että toisinaan keittää tollanen puusilmäsyys |O :xmas:

sitäpaitsi mä oon periny isältäni tän et oon sit nälkäsenä aivan sietämätön, kiukkunen ja vittumainen.
mun äiti ei suostu ees puhuun mun kaa puhelimessa jos mulla on iso nälkä :xmas:

mies tossa on ihan valmiina lähtee vaikka tonne myteriin hakee mulle ruokaa kun mua ei pysty kattelee :kieh:

mut ei sen tarvii, meen laittaa vaik coctailpiirakoita uuniin :)

ei vaan ens kerralla mä teen kaikki makkarat sellasiks et varmasti pystyn ne itse syömään, eli triplasipulilla, tomaatilla ja juustolla, mies sit nyppiköön ne pois, mut eipähän oo mun syömisistä pois :kieh: :D

:laugh: kuulostaa ihan mun mieheltä! Meille on joskus käynyt tortillojen kanssa samalla tavalla.

Ja onhan se ruoka-asioissa aika ulalla joskus muutenkin.Laitoin sen kauppaan ostamaan appelsiineja. Nooh, mies tietää etten voi syödä kuin kotimaisia omenoita ja asia oli ollut esillä aika tiuhaan koska oli syksy ja olin saanut juuri allergisen reaktion ulkomaisesta omenasta. No, miehen kauppareissu kestää ja kestää ja kotiin tuomisena ei ole niitä appelsiineja, selityksenä "kävin viidessä eri kaupassa mutta en löytänyt kotimaisia appelsiineja". Luojan kiitos minut säästettiin siltä häpeältä sillä mies ei ollut kysynyt keneltäkään myyjältä löytyisikö kotimaisia appelsiineja, vaan tutkinut tilannetta ihan itse.

Yhteistyössä